رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قم گفت: در دیدار اخیر مدیران استانی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی توصیه‌هایی داشتند که باید مورد توجه تمامی ستادهای انتخاباتی شود. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی محسنی شامگاه سه شنبه در جمع اعضای مرکزی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌ رئیسی در قم با اشاره به […]

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قم گفت: در دیدار اخیر مدیران استانی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی توصیه‌هایی داشتند که باید مورد توجه تمامی ستادهای انتخاباتی شود.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی محسنی شامگاه سه شنبه در جمع اعضای مرکزی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌ رئیسی در قم با اشاره به اهمیت انتخابات آینده اظهار داشت: این دوره از انتخابات به‌خاطر شرایط ویژه کشور از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی راجع به بعثت پیامبر اکرم(ص) افزود: آرمان و اهداف انقلاب اسلامی در همان راستای اهداف پیامبر اسلام است و باید برای تحقق همه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

محسنی با بیان اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات آینده گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که صلاحیت و توانایی ایجاد عدالت اجتماعی را داشته باشد.

وی با اعلام اینکه تنها فردی که در حال حاضر توانمندی ایجاد دولت اسلامی را دارد حجت‌الاسلام رئیسی است، ابراز کرد: جمع‌بندی علمای انقلابی ما به‌روی حجت‌الاسلام رئیسی است و به نظر می‌رسد که ایشان همان انتخاب اصلح هستند.

محسنی درباره توصیه اخیر حجت‌الاسلام رئیسی به ستادهای انتخاباتی تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد باید فراجناحی باشد و نباید مانع تبلیغ هیچ فردی شد و هر کس که به این فکر و عقیده اعتقاد داشته باشد  صرف‌نظر از هر نوع گرایش فکری و جناحی می‌تواند با آزادی تمام تبلیغ کند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قم در مورد اسراف در هزینه‌های تبلیغاتی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حجت‌الاسلام رئیسی جلوگیری و تأکید ایشان برای جلوگیری از اسراف و صرف هزینه‌های هنگفت در امر تبلیغات است.

محسنی با اشاره به  اهمیت سلامت انتخابات تصریح کرد: از جمله مواردی که حجت‌الاسلام رئیسی به‌شدت به‌روی آن حساسیت دارند توصیه‌های بسیار مهمی در جهت جلوگیری از ایجاد فضای تخریبی در انتخابات بر همه ستادهای انتخاباتی کشور داشتند.

وی با بیان اهمیت اخلاص و نیت در امور سیاسی گفت: آخرین نکته‌ای که حجت‌الاسلام رئیسی از تمام اعضای ستادهای انتخاباتی کشور می‌خواهند توجه به اخلاص و رضای الهی در تبلیغات است.

انتهای پیام/*