باشگاه تراکتورسازی با استخدام یک وکیل برزیلی آخرین تلاش‌هایش را برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات انجام می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، باشگاه تراکتورسازی همچنان به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی‌اش از سوی فیفا امیدوار است. تراکتورسازان امیدوار بودند با خوش‌حسابی در پرداخت مطالبات شاکیان خود، پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود. آنها حالا از این راه […]

باشگاه تراکتورسازی با استخدام یک وکیل برزیلی آخرین تلاش‌هایش را برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، باشگاه تراکتورسازی همچنان به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی‌اش از سوی فیفا امیدوار است. تراکتورسازان امیدوار بودند با خوش‌حسابی در پرداخت مطالبات شاکیان خود، پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود.

آنها حالا از این راه هم نا امید شدند و یک وکیل خارجی برای رایزنی با فیفا استخدام کردند. این وکیل برزیلی است و ادعا کرده که رابط‌های خوبی در فیفا دارد که می‌توانند برای حل مشکل تراکتورسازی کمک زیادی به این باشگاه بکنند. استخدام وکیل برزیلی، آخرین تیر باشگاه تبریزی برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات است.

تراکتورسازی در اوایل نیم‌فصل دوم با محرومیت خرید بازیکن از سوی فیفا روبه‌رو شده و حتی در نقل‌انتقالات ابتدای فصل بعد هم نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/