دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری است دچار مرگ مغزی شد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، دکتر تقی زاده مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: در پی انتقال کودک خردسال ۵ ساله در تاریخ هفتم اردیبهشت، […]

دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری است دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، دکتر تقی زاده مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: در پی انتقال کودک خردسال ۵ ساله در تاریخ هفتم اردیبهشت، توسط اورژانس ۱۱۵ به این مرکز و اعلام شکستگی و آسیب‌های شدید ناشی از ضرب و شتم، تیم اورژانس بیمارستان وارد عمل شده و مراقبت های لازم را برای وی انجام دادند.

 وی با اشاره به اینکه آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم بر روی شکم، سر و صورت قابل مشاهده بود افزود: پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری مشخص شد که کودک علاوه بر شکستگی‌های پا و لگن، دچار آسیب‌های مغزی نیز شده است.

مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این دختر خردسال با هوشیاری بسیار پایین و پس از سه ساعت از ضربه وارد شده به وی به بیمارستان منتقل شده بود و پس از اقدامات اولیه به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

دکتر تقی زاده افزود: بنا بر اظهارات مادر کودک، ناپدری سنگدل پس از مشاجره با مادر، کودک را چندین بار بر زمین می‌کوبد که این امر موجب بروز آسیب‌های شدید بدنی و در نهایت مرگ مغزی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کودک در حال حاضر علائم حیاتی نداشته و دچار مرگ مغزی شده است و تنها با کمک دستگاه حیات دارد.

مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت:پس از اعلام مددکاری بیمارستان، ناپدری این کودک توسط نیروی انتظامی دستگیر و به جرم خود نیز اعتراف نموده است.

انتهای پیام/