معاون فرماندار ناحیه کراسنودار روسیه از آماده‌ شدن و تحویل ورزشگاه فیشت سوچی به فیفا جهت برگزاری جام‌کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از سایت آر اسپورت روسیه، نیکولای دولودا در جمع خبرنگاران گفت:ما طبق معیارهای تعیین‌شده فیفا تا تاریخ ۱۵ ماه می سال جاری میلادی (۲۵ […]

معاون فرماندار ناحیه کراسنودار روسیه از آماده‌ شدن و تحویل ورزشگاه فیشت سوچی به فیفا جهت برگزاری جام‌کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از سایت آر اسپورت روسیه، نیکولای دولودا در جمع خبرنگاران گفت:ما طبق معیارهای تعیین‌شده فیفا تا تاریخ ۱۵ ماه می سال جاری میلادی (۲۵ اردیبهشت) ورزشگاه فیشت شهر سوچی را مهیای بهره‌برداری خواهیم کرد. فقط راه‌اندازی سیستم وای‌فای ورزشگاه باقی‌مانده که در حال انجام آن هستیم و هم‌اکنون تا ۹۸ درصد آماده‌ میزبانی از جام کنفدراسیون‌ها است.

ورزشگاه فیشت شهر سوچی میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ میلادی بود و پس از آن جهت استفاده در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد بازسازی دوباره قرار گرفت. این ورزشگاه  ماه مارس میلادی گذشته میزبان بازی دوستانه تیم‌های ملی روسیه و بلژیک بود.  سه‌شنبه هفته جاری نیز بازی فینال جام حذفی روسیه میان تیم‌های لوکوموتیو مسکو و اورال نیز در ورزشگاه فیشت سوچی برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از آماده‌سازی روسیه برای میزبانی از جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ حاکی از آن است که تمامی بلیت‌های دیدارهای ورزشگاه فیشت شهر سوچی به فروش رفته‌اند. چرنووا، وزیر ورزش ناحیه کراسنودار روسیه این خبر را در جمع خبرنگاران رسانه‌ای کرد.

جام کنفدراسیون‌ها با حضور ۸ تیم ملی برتر فوتبال جهان در روزهای ۲۷ خرداد تا ۱۱ تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ،کازان و سوچی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/