محمد باقر قالیباف “ساعت” را به عنوان نماد انتخاباتی خود انتخاب کرد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم امشب در برنامه گفت‌‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما نماد انتخاباتی خود را “ساعت” اعلام کرد. وی در بخشی از این گفت‌وگو اعلام کرد: دیگر حق نداریم ۴ سال زمان […]

محمد باقر قالیباف “ساعت” را به عنوان نماد انتخاباتی خود انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم امشب در برنامه گفت‌‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما نماد انتخاباتی خود را “ساعت” اعلام کرد.

وی در بخشی از این گفت‌وگو اعلام کرد: دیگر حق نداریم ۴ سال زمان دیگری را ببینیم به این شرایط دولتی که زمان را از دست داد. من در تمام زندگی‌ام همیشه مثل ساعت کار کرده‌ام. در این شهر تهران “کُرنومتر” زدم و با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم ایستادم. باور کنید مردم عزیز ۴ سال زمان کمی نیست.

پیشتر قالیباف به عنوان شهردار تهران بر روی پروژه‌های مهم این شهر همچون برج میلاد و بزرگراه امام علی(ع) که از گذشته تا دوره وی به بهره‌برداری نرسیده بود، با نصب کرنومتر در مدت زمان معینی آنها را افتتاح و راه‌اندازی کرده بود.

به نظر می‌رسد، نماد ساعت که محمد باقر قالیباف آن را به عنوان نماد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم برگزیده، به معنای سرعت‌بخشیدن در انجام کارها و کار به جای حرف باشد.

انتهای پیام/