شهردار تبریز گفت: مشکلات همه‌جا و همیشه وجود دارند اما بزرگ‌نمایی مشکلات از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر در دیدار جانشین محترم فرمانده و معاون محترم فرهنگی سپاه عاشورا با اشاره بر ضرورت فضاسازی‌های مناسبت شهری در مناسبت‌های مختلف مذهبی و دینی، بیان کرد: همکاری سپاه در چنین بحث‌های فرهنگی بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: همکاری‌هایی که سپاه عاشورا با شهرداری تبریز در موضوع فضاسازی شهری و تابلوهای سطح شهر انجام می‌دهد، می‌تواند کالبد معنوی و روح شهر را دگرگون کرده و لبریز از معنویت کند.

شهردار کلانشهر تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان همواره در پی افزایش روحیه یاس و ناامیدی در جامعه ما هستند و سعی می‌کنند مشکلات را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات همیشه و در همه سازمان‌ها و جوامع وجود دارند اما بزرگ‌نمایی مشکلات، یکی از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی است درحالی که مردم ما دوران پرافتخاری چون هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌اند و مشکلات کم‌اهمیت‌تر امروزی نمی‌توانند آنان را از تداوم مسیرشان بازدارد.

شهین‌باهر همچنین کسانی را که مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و در پی ناامید کردن مردم هستند، خائن به خود مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف گفت: اگر امروز شاهد این هستیم که «پرویز هادی» برای شهر و کشورمان افتخار می‌آفریند، قطعا در سایه‌ حمایت‌های مادی و معنوی شهرداری تبریز میسر می‌شود.

وی اظهار کرد: منحل شدن تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز می‌تواند ضربه‌های عمیقی به ورزشکاران و ورزش این شهر بزند، به همین خاطر تنها کاری که می‌توان برای به هدرنرفتن زحمات چندین ساله کرد، صبر برای به‌فروش رساندن تیم‌هاست.