۲۱ موتورسوار ویتنامی که در تقاطع منتظر سبز شدن چراغ بودند، ناگهان به طرز وحشتناکی توسط کامیون زیر گرفته شدند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که تعداد زیادی از موتورسوران در تقاطع پشت چراغ راهنمایی و رانندگی منتظر سبز شدن چراغ بودند، ناگهان حادثه‌ای دردناک توسط یک راننده کامیون بی احتیاط رقم خورد.

این حادثه در بندر بیهان نت کشور ویتنام اتفاق افتاد و در نتیجه آن ۴ نفر کشته و ۲۰ تن به شدت مجروح شدند. ویدئو این حادثه که به وسیله دوربین‌های مداربسته کنترل ترافیک پلیس این کشور ضبط شده، پس از انتشار در فضای مجازی به سرعت مورد بازدید هزاران نفر قرار گرفت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

پلیس ویتنام اعلام کرد متاسفانه راننده تریلر حاضر در این حادثه به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کاهش سرعت و کنترل صحیح کامیون با تعداد زیادی از موتورسیکلت سواران ایستاده در تقاطع برخورد کرد. نیرو‌های امدادی پس از اطلاع از این حادثه به سرعت خود را به محل رساندند و اقدام به انتقال مجروحان به بیمارستان کردند.

سخنگوی اورژانس ویتنام اعلام کرد: «در این حادثه ۳ تن در محل جان خود را از دست دادند و ۱ نفر دیگر نیز در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند. در مجموع در این حادثه ۲۱ موتورسیکلت سوار مجروح شدند و طبق گفته شاهدان عینی راننده کامیون پس از برخورد با موتورسواران به سرعت از محل گریخت.

پلیس ویتنام با ردیابی پلاک کامیون، راننده خاطی را شناسایی کرد ولی به علت گریختن او به محلی نامعلوم هنوز نتوانسته او را دستگیر کند. نزدیکان راننده خاطی به مأموران پلیس گفتند او درست ساعاتی قبل از این حادثه مقدار زیادی نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود و با حالتی نامتعادل پشت فرمان نشسته بود.