سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: به برد مقابل پیام خراسان نیاز داشتیم و ممکن بود شکست مقابل این تیم در ادامه کار برایمان مشکل‌ساز شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، عادل بناکار پس از پیروزی تیمش در دیدار با پیام خراسان ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش در این بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی از دو تیم دیدیم. پیام خراسان خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم تمام تلاششان را به کار بستند تا در دیدار با این تیم برنده شویم.

وی ادامه داد: در لحظات حساس بازی عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان ما در امتیازات پایانی تمام سعی خود را کردند تا با کم کردن اشتباهات فردی، مقابل پیام مشهد پیروز شویم. ما به این برد نیاز داشتیم و ممکن بود شکست مقابل پیام در ادامه کار برایمان مشکل ساز شود.

بناکار با اشاره به هماهنگی خوب بازیکنانش در این بازی یادآور شد: در نیم فصل نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند و کمی با مشکل ناهماهنگی بین بازیکنان مواجه بودیم اما رفته‌رفته شرایط خوبی پیدا کرده ایم. خدا را شکر در بازی با پیام پیروز شدیم و به خاطر این تلاش از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در پایان گفت: ما در دور رفت و در دیداری خارج از خانه که در پنج ست به پایان رسید، با نتیجه سه بر دو مقابل پیام شکست خوردیم در حالی که می‌توانستیم این بازی را ببریم. فکر می‌کنم بچه‌های ما انگیزه لازم برای پیروزی در این دیدار را داشتند.

گفتنی است هفته هفدهم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور عصر چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری شد که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز میزبان تیم پیام مشهد بود و در نهایت نیز موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.