باشگاه روبین کازان روسیه برای کاهش هزینه های خود بازیکنان گران قیمتش را می فروشد.

به گزارش شرح آنلاین، سردار آزمون هم اکنون با حقوق سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو جزو گران قیمت ترین بازیکنان این تیم است و تیم تراکتورسازی تبریز است که توان خرید او را خواهد داشت.

به نظر می رسد مذاکرات برای ورود سردار آزمون به تیم تی تی های تبریز در جریان باشد اما تاکنون از نتایج آن خبری منتشر نشده است.

سردار آزمون بازیکن ترکمن تیمی ملی کشورمان فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال، متولد ۱۱ دی سال ۱۳۷۳ است. وی مهر ماه سال ۹۱ به تیم روبین کازان روسیه پیوست و اولین گل خود را در این تیم به “مولده” زد.

سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.
وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به‌شمار می‌آمد. وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست.

همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده‌است.