با حضور جمعی از شهروندان، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) دو ویژه برنامه توسط شهرداری منطقه پنج برگزار شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، با حضور سونیا اندیش و سعید نیکو خصلت از اعضای شورای اسلامی شهر، میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه پنج و جمعی از شهروندان جشن میلاد حضرت زینب (س) در فرهنگسرای فرشته برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اجرای مراسم توسط گروه های هنری، خردسالان آموزش دیده در فرهنگسرای کوی فرشته که با روش اشاره قرآن آموزش دیده و حافظ  قرآن نیز شده اند، برای حاضران آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند. در پایان این مراسم دو عضو یاد شده شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه پنج با اهداء جوایزی از مربی و قرآن آموزان خردسال تجلیل کردند.

در این مراسم سعید نیکو خصلت عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک باید همراه با برنامه های فرهنگی واجتماعی  در محلات اجرا شود.

وی با بیان اینکه افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان از وظایف شهرداری است، عنوان کرد: مردم در کلانشهرها به علت مبتلا شدن به بیماری های روحی و روانی نیازمند فضاهای نشاط آور هستند و اقدام شهرداری منطقه پنج در اجرای برنامه های هنری در دو روز آخر هفته قابل تحسین است.

بر اساس این گزارش دومین مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک باغمیشه بود که توسط جامعه القرآن الکریم شهرداری منطقه پنج برگزار شد. در این مراسم از قرآن آموزان و حافظان قرآن تجلیل به عمل آمد.