چندی است ایلام با آمدن امام جمعه جدیدش بار سنگین بی توجهی مسئولان به مشکلات مردمی را از روی دوشش بر زمین گذاشته است.

شرح آنلاین – عباس خزلی: روحانی ای که نه لباسش و نه جایگاهش مانع از هم صحبتی های گرم و روزانه اش با مردم نمی شود. موقع رفتن به سر کار سعی می کند پیاده توی خیابان با مردم همراه شود و نفسش را با گرمی نفس آنها تازه کند تا خستگی کاری که طی روز خواهد داشت را حس نکند.

گاهی مردم عکسش را توی تلگرام و اینستاگرام منتشر می کنند که مثل مردم عادی توی پراید نشسته و در حال رفتن به سمت خانه یا محل کار است. کنار مردم به هرمناسبتی ودرهر صفی دیده می شود .

چندی پیش صاحب سوپرمارکت نزدیک به منزلش تعریف می کرد .توی مغازه مشغول کار بودم و مشتری ها را راه می انداختم یک روحانی وارد مغازه شد و سلام داد و رفت سراغ قفسه ها. چند قلم جنس برداشت و برایش حساب کردم. کارت را کشید و دستت درد نکندی گفت و خارج شد. چند تا از مشتری هایم هاج و واج مانده بودند. پرسیدم چیه آخوند ندیدین تا حالا؟ که یکی با همان حالت گفت: چرا دیده ایم اما آقای کریمی تبار امام جمعه ایلام بود ایشون؟ شناختیش ؟ وبسیار تعجب برانگیز بود برایشان ،!!

بازدیدهای سر زده اش از مردم هم شنیدنی است اما جای خالی همراهی رسانه ملی به عنوان رسانه انقلاب کنار نماینده ولی فقیه خیلی خالی است. علی رغم انعکاس تمام این موارد در بین مردم و فضاهای مجازی و اطلاع صدا و سیمای ایلام متاسفانه همراهی لازم از سوی مدیریت استانی رسانه ملی با دفتر امام جمعه صورت نمی گیرد. متاسفانه در خیلی از نشست های نماینده ولی فقیه هم پوشش خبری انچنانی داده نمی شود ؟

راستش را بخواهید ممکن است حاج آقا کریمی تبار علاقه ای هم به این موضوع نداشته باشد اما عدم علاقه ایشان به رسانه ای شدن این موارد وظیفه را از رسانه ها به ویژه صدا وسیما سلب نمی کند.

مثلا همین دیشب به دیدار پرستاران یکی از مراکز درمانی ایلام رفته بود تا به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) عرض تبریک و خسته نباشیدی به این قشر خدوم داشته باشد. صدا و سیما خواب بود انگار و نه خبری و نه همراهی ای.

از تمام اینها هم که بگذریم انعکاس ضعیف نکته نظرات ایشان در خصوص مسایل استانی هم مزید بر علت شده است. خوب که فکر می کنم می بینم شاید سرعت و همت امام جمعه ما آن قدر زیاد است که صدا و سیما به گرد پایش نمی رسد.

بهتر است صدا و سیمای استان به عنوان بازوی تبلیغاتی انقلاب کمی پر دقت تر و حساس تر این مسئله را پیگیری کند و به واحد های مختلف ان حوزه تکانی بدهد هر چند مردم خودشان در حال کشیدن جور رسانه ملی در استان هستند.