دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراجع قانونی اجازه سخنرانی به شکوری راد و فائزه هاشمی رفسنجانی را ندادند. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد تیموری عصر امروز در آغاز همایش اصلاح طلبان حامی حسن روحانی در آذربایجان شرقی که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با بیان اینکه مجوزهای قانونی […]

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراجع قانونی اجازه سخنرانی به شکوری راد و فائزه هاشمی رفسنجانی را ندادند.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد تیموری عصر امروز در آغاز همایش اصلاح طلبان حامی حسن روحانی در آذربایجان شرقی که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با بیان اینکه مجوزهای قانونی در خصوص سخنران همایش اخذ شده بود، اظهار داشت: مراجع قانونی مانع سخنرانی شکوری راد دبیرکل حزب و خانم فائزه هاشمی شدند.

وی همچنین ادامه داد: این همایش نشان داد، همچنان اراده‌هایی در کشور وجود دارد که مانع آزادی است و اقداماتی می‌کنند تا کشور محدودیت باشد.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه باید حقوق شهروندی رعایت شده و این حرکت غیرقابل قبول است، تصریح کرد: وظیفه ارگان‌های امنیتی، امنیت شهروندان برای تامین حقوق و آزادی‌هاست.

انتهای پیام/