چندی پیش نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام اعلام کرد مدیران از خرد تا کلان با ‌تکریم ارباب رجوع, پاسخگوی مسئولیت خود باشند. پاسخگو بودن در سکوت خبری و عدم اطلاع رسانی به مردم ناکارآمدی و اهمال مدیران در انجام وظایف است.

شرح آنلاینعباس خزلی: چندی پیش نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام اعلام کرد مدیران از خرد تا کلان با ‌تکریم ارباب رجوع, پاسخگوی مسئولیت خود باشند. پاسخگو بودن در سکوت خبری و عدم اطلاع رسانی به مردم ناکارآمدی و اهمال مدیران در انجام وظایف است.

روزانه در راهرو ادارات افراد زیادی مراجعه که عده ای ماهها و حتی سالها از پله ها بالا و پایین می روند، یا مدیر ارشد در محل خدمت حضور ندارد و یا کارمندان در اتاق خود نیستند و بدون جایگزین به مرخصی ساعتی یا چند روزه تشریف دارند. در این اثنا است که ارباب رجوع خسته و عصبی و سرخورده و انرژی و زمان از کف داده راهی منزل می شود!

نماینده محترم ولی فقیه به شیشه ای شدن ادارات اشاره کرد که خالصانه و شفاف در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنند و عزت و احترام مردم که صاحبان اصلی نظام و جامعه اسلامی هستند، حفظ شود.

اما تاکنون مدیران در خصوص عملکرد خود هیچ گونه گزارش و شفاف سازی نداشته اند و مردم همچنان از عملکرد مدیران نارضایتی دارند. مدیران تا کی می‌خواهند در سایه وقت گذرانی کنند و نگران حفظ صندلی باشند تا دغدغمندی مردم مظلوم مانده در پستوی مشکلات بی‌شمار زندگی.

امید داریم مدیران که چشم دولت ها لقب گرفته اند تمام همت و تلاش خود را در راستای رفع نابرابری‌ها و سختی‌های پیش آمده در جامعه به کار گیرند.