اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی فوتبال ایران، امروز یکشنبه اعلام کرد که این تیم برای یک دیدار قوی در برابر عمان در فینال جام ملت های آسیا جام قهرمانی آسیا 2019 در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آماده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شرح آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ای اف سی، وی در این باره افزود: عمان پس از رسیدن به مرحله نهایی قاره آسیا برای اولین بار در تاریخ خود، یک انگیزه قوی ایجاد دارد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: عمان می تواند ایران را به دنبال قهرمانی چهارم خود تبدیل کند.

وی افزود: “من فکر می کنم این یک بازی دشوار خواهد بود. این تیم فراتر از هر تیمی است که ما با آن مواجه هستیم و انگیزه زیادی برای ما خواهد بود. ما پیش از آن چند بار با عمان دیدار کرده ایم و من فکر می کنم آنها یک تیم خوب دارند.”

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: ما باید تنها در مورد بازی خود در برابر عمان تمرکز کنیم. ما باید بتوانیم از دقیقه اول به آنها فشار وارد کنیم تا پیروز شویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من فکر می کنم تیم عمان با انگیزه زیادی بازی می کند چرا که در بازی با ژاپن و ازبکستان خوب عمل کرده است. با این حال، تیم ما نیز قوی است، ما این را ثابت کردیم. این یک بازی جدید است که ما پیش رو داریم، دیگر گروه ها در این امر دخیل نیستند و اکنون ما باید همه چیز را جدی بگیریم و در این تلاش متحد باشیم.

دژاگه افزود: خدا را شکر، اوضاع برای من و تیمم تاکنون خوب بوده است. من در دو سال گذشته با بسیاری از مشکلات روبرو شده ام، از بسیاری از صدمات رنج می برم. با این حال خوشحالم که در تیم ملی کشورم هستم. فقط می توانم از هم تیمی هایم تشکر کنم که همیشه از من حمایت می کنند.

دژاگه که گل زده در برابر یمن را به ثمر رساند، گفت خاطرات شکست ایران در برابر عراق در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ را هنوز هم در ذهن دارد.

او گفت: من هنوز هم در مورد آن بازی گاهی اوقات فکر می کنم و دردناک است. از آنجا که ما یک تیم عالی داریم، پیشرفت خوبی داریم. ما باید هر دقیقه تمرکز کنیم، یک اشتباه کوچک که می تواند بازی را از بین ببرد و این چهار سال پیش اتفاق افتاد.ما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. بازی ما علیه عمان بسیار مهم است. اکنون باید فقط به این مقابله فکر کنیم.