داوران مسابقات اول مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شرح آنلاین – به نقل از سایت AFC ؛ داوران مسابقه ایران چین و نیز مسابقه ژاپن ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا مشخص شد.

سایت ای اف سی برای مسابقه ایران چین « عبدالرحمان الجاسیم » قطری را به عنوان داور اول و « طالب الماری » و « سعود المقاله » قطری به عنوان کمک داوران اول و دوم و نیز « کسار آرتورو راموس » مکزیکی به عنوان داور چهارم در میدان حضور خواهند داشت.

تیم داوری ویدئویی این بازی نیز بنا بر اعلام AFC « راشان آرماتوف » ازبک به عنوان داور اول ویدئویی در کنار « خامس الماری » قطری و « دنی مکلی » هلندی به عنوان کمک های وی خواهند بود.

داوران بازی ژاپن ویتنام نیز « محمد عبدالمحمد » اماراتی به عنوان داور اول و « محمد الاحمدی » و « حسن المهری » اماراتی به عنوان کمک داوران اول و دوم بازی معرفی شده اند  و نیز داور چهارم این دیدار  « عمار الجنیبی » خواهد بود.

همچنین تیم داوری ویدوئویی رقابت ژاپن ویتنام  بر عهده « کریستوفر بیچ » استرالیایی به عنوان داور اول ویدئویی و نیز کمک داوری ویدئویی اول « محمد تقی بین جعهری » سنگاپوری و کمک داوری ویدئویی دوم « پائولو والری » ایتالیایی خواهد بود .

شایان ذکر است دیدار ژاپن ویتنام به عنوان چهل و پنجمین  مسابقه از رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خواهد بود و در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه و دیدار ایران چین به عنوان چهل و ششمین بازی این دوره از رقابت ها بنا بر اعلام وبسایت AFC ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در روز پنجشنبه ۴ بهمن خواهد بود .