شهردار تبریز گفت: شورا برای بررسی تعرفه عوارض محلی تنها 14 روز فرصت دارد و بجای بررسی تعرفه به مسائل جزئی رسیدگی می کند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با بیان این مطلب گفت: شورا باید تا اول بهمن ماه تعرفه عوارض محلی را بررسی کند و ما در هان زمان موظف به تقدیم بودجه به شورا هستیم.

او با بیان اینکه تا امروز شورای شهر اقدام به ورق زدن تفرفه عوارض نکرده است گفت: ما هر هفته در شورا به مسائل جزئی از قبیل اینکه چه کسی ۱۰۰ هزار تومان بیشتر گرفته پاسخ می دهیم، البته شورا حق دارد از شهردار سوال بپرسد.

شهین باهر با تاکید بر اینکه حوصله من برای پاسخ دادن به سوال زیاد است گفت: اگر چند ساعت هم از من سوال بپرسید به سوالات پاسخ می دهم اما این مشکلات شهر را حل نخواهد کرد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه با یک تغییر جزئی کلی هزینه به شهروندان تحمیل می شود تصریح کرد: در یک مورد تنها با تغییر عوارض تابلو ها برای بسیاری از کسبه در سال ۹۷ مشکل ایجاد شد.

او افزود: تذکر من به اعضای شورا برای این است که با بررسی دقیق تعرفه این مشکلات تکرار نشود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه دنبال آرامش شهر و شهروندان هستیم گفت: تا امروز یک پیشنهاد از کمیسیون ها و شورای شهر برای تدوین بودجه سال ۹۸ به ما نرسیده است تا آنها را در لایحه اعمال کنیم.