(شرح آنلاین ) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: انتظار داریم از پنجشنبه بعدازظهر و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استان‌های غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود.

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور  توسط سرهنگ نادر رحمانی چنین بیان شد که: انتظار داریم از بعدازظهر پنجشنبه و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استان‌های غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود، به همین دلیل شامگاه پنجشنبه و روز جمعه هفته جاری (شامگاه ۱۸ و روز ۱۹ بهمن) برای سفر مناسب نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود اما به دلیل برودت هوا، شب‌هنگام و ابتدای صبح جاده‌های کوهستانی لغزنده است و رانندگان باید توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی تهران خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج تهران محدوده پل کلاک و گرمدره سنگین، در آزادراه قزوین کرج محدوده پل فردیس و محورهای پاکدشت تهران و شهریار تهران نیمه سنگین و در جاده قدیم و آزادراه تهران قم در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت پرحجم است.

رحمانی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.