تبریز،(شرح آنلاین) - بازی دو تیم فوتبال لیورپول و بورنموث هم اکنون به صورت زنده و آنلاین از پایگاه خبری شرح آنلاین قابل مشاهده است.

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به سیتی در رده دوم جدول قرار گرفته اند. هر دو تیم ۶۲ امتیازی هستند و تفاوتشان در تعداد بازی و تفاضل گل است که سیتی آمار بهتری در تفاضل گل نیز دارد. شاگردان یورگن کلوپ در هفته های اخیر چندین بار دچار لغزش شده اند که همین باعث شده تا اختلاف انها کار را به اینجا برساند و شرایط خوبی را سپری نکنند. لیورپول در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. با این حال آنها امیدوارند با کسب سه امتیاز بازی، دوباره به صدر جدول برگشته و کمی با سیتی فاصله ایجاد کنند.

در آن سو، بورنموث با ۳۳ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. آنها در ۶ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۳ شکست و ۱ تساوی کسب کرده اند و فرم پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید آنها در آنفیلد چه عملکردی خواهند داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای لیورپول، ۱ پیروزی برای بورنموث و ۱ تساوی به دست آمده است. چمبرلین، جوئی گومز و دژان لاورن به علت مصدومیت غایب خواهند بود و حضور آرنولد، جردن هندرسون و واینالدوم مشخص نیست.

ترکیب احتمالی: