( شرح آنلاین ) - تیم های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان هفته هجدهم لیگ برتر را آغاز خواهند کرد.

پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ همزمان با آغاز بازی در پایگاه خبری شرح آنلاین انجام خواهد پذیرفت.

بازگشت شجاع خلیل زاده از محرومیت و محرومیت احمد نوراللهی تغییراتی در ترکیب پرسپولیس شکل خواهد داد.

مدافع میانی پرسپولیس که از دیدار با فولاد خوزستان را محروم شده بود ، در جدال مقابل استقلال خوزستان به ترکیب بازخواهد گشت.

احمد نوراللهی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در بازی برابر استقلال خوزستان نخواهد بود.

به نظر می رسد چند تغییر تاکتیکی و تکنیکی در ترکیب پرسپولیس شاهد باشم به گونه ای که در این بازی بشار رسن و امید عالیشاه به ترکیب بازگردند و به همراه کامیابی نیا و سروش رفیعی ترکیب چهار نفره خط میانی را تشکیل دهند.

خروج سیامک نعمتی یکی از تغییرات عجیبی است که ممکن است برانکو ایوانکوویچ در این بازی لحاظ کند. هافبک تکنیکی و گلزن پرسپولیس که در دیدار مقابل پدیده نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود، شاید در این بازی نیمکت نشینی را به جای عالیشاه تجربه کند الیبنه این احتمال نیز وجود دارد که برانکو ایوانکوویچ در ادامه تصمیم دیگری داشته باشد و با نیمکت نشین کردن بشار به دنبال استحکام فیزیکی بیشتر خط میانی خود باشد.

استقلال خوزستان نیز به احتمال زیاد در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، ایوب کلانتری، احمد آل‌نعمه، سعید زارع، امیرحسین باقرپور، سید ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، وحید نامداری، محمد شریفی، وحید خشتان و رضا درویشی مقابل پرسپولیس تهران قرار می گیرد.

همکنون پرسپولیس با ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول و استقلال خوزستان با ۶ امتیاز که با کسر ۶ امتیاز منظور شده است در رده ۱۶ جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

نتیجه نهایی : پرسپولیس ۲ – استقلال خوزستان ۰