تبریز،(شرح آنلاین) - گروه دف نوازان حیران در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین به صحنه اجرا می روند.

اجرای صحنه ای نغمه حیران سوم اسفند ماه در محل سالن اقبال آذرمجتمع ۲۹ بهمن به نمایش در خواهد آمد و عواید حاصل از آن در راستای هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان موسسه تسکین اهدا می شود.

گروه دف نوازان حیران که اوج هنرمندی خود را در اهدای عواید فروش اجرای صحنه ای به کودکان مبتلا به سرطان به نمایش گذاشته اند، نغمه یکتای حیران خود را خوانده و “هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود” را به تعبیر نشسته اند.

سرپرست گروه و آهنگساز اجرای صحنه ای نغمه حیران حامد علیپور، آواز علیرضا جعفرزاده و ساز کوبه ای محمدرضا امام رضائی است.

در این اجرا مهسا رضایی، امیرحسین محمودی، نازلی حق وردی، سحر بهرو، امیر زاهدنژاد، سامان عبدالرحیمیان، مهدی نجفی، سعید جانی، امیر نوذری، فرناز درویشی، شهلا حجازی، هنگامه جوادی، سحر اسمعیلی گروه را با دف نوازی همراهی می کنند.

علاقمندان همچنین با وارد کردن کد Taskin می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ برای حضور در کنسرت بهره مند شوند.

خرید آن لاین بلیط از سایت ebilit.com  و مرکز فروش بلیط موسسه آوای هنرمندان کهن واقع در خیابان رضانژاد شمالی، جنب شیرینی عالی مقام بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر علاقمندان می توانند با شماره ۳۳۳۵۶۰۵۴ -۰۴۱ تماس حاصل کنند.

همچنین موسسه خیریه تسکین واقع در خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای بارون آواک، روبه روی پاساژ شیک، ساختمان آواک، طبقه پنجم دیگر مرکز فروش بلیط اجرای صحنه ای نغمه حیران بوده که به صورت تلفنی با شماره  ۳۳۵۳۸۲۱۹- ۰۴۱امکان کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط فراهم است.

 

تسکین