(شرح آنلاین) - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه خط آهن میانه - بستان آباد خواستار تسریع در اتمام ایستگاه راه آهن بستان آباد شد.

جواد رحمتی در این بازدید با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای این پروژه گفت: خط آهن از سمت میانه تا بستان آباد تقریبا آماده بهره برداری است اما ایستگاه بستان آباد هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مطالبات پیمانکار با همکاری مسئولان پرداخت شده است، تاکید کرد: ساختمان ایستگاه باید تا پایان فروردین سال آینده آماده شود و در این رابطه هیچ بهانه یا کوتاهی از پیمانکار پذیرفتنی نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با افتتاح ساختمان ایستگاه، قطار تا هفته دولت سال آینده به بستان آباد برسد.

ایستگاه خط آهن بستان آباد در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بود آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار بستان آباد نیز در این بازدید از اهتمام ویژه مسئولان شهرستان و استان برای بهره برداری از این پروژه خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه شاهد تحولات اساسی در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

سید علی موسوی حسینی با بیان اینکه ظرفیت های بالای شهرستان بستان آباد در حوزه صنعت،کشاورزی و گردشگری استان اجتناب ناپذیر است، افزود: آماده استقبال از سرمایه گذاران و حمایت از آنها در تمامی حوزه ها هستیم.