زاهدان،(شرح آنلاین) - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش –زاهدان» خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از دستگیری ۸ نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد و افزود: با تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی استان تاکنون ۸ نفر متهم در این خصوص دستگیر که دو نفر آنها طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: از ۶نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنها محرز شده است  یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده است در شهرستان خاش دستگیر شده است که در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده ۱۵۰ کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و ۶۰۰ کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شد.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی در زاهدان نیز خبر از دستگیری ۳ نفر داد و افزود: در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم.