مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی بازیکنان جوان و خوبی دارد که این بازیکنان باید قدر پیراهن تیمشان را بدانند. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به شرایط خود اظهار کرد: شرایطم نسبت به گذشته بهتر شده و نزدیک یک ماه است که تحت نظر پزشک کار […]

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی بازیکنان جوان و خوبی دارد که این بازیکنان باید قدر پیراهن تیمشان را بدانند.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به شرایط خود اظهار کرد: شرایطم نسبت به گذشته بهتر شده و نزدیک یک ماه است که تحت نظر پزشک کار می‌کنم. فعلاً تمرینات انفرادی را پیگیری می‌کنم و ان‌شاءا… بتوانم در روزهای‌آتی به تمرینات گروهی اضافه شوم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوان در تمرینات تراکتورسازی نیز تصریح کرد: قطعاً آن‌ها هم بازیکنان خوبی هستند ولی باید قدر پیراهن تیم بزرگ تراکتورسازی را بدانند. باید بدانند که کجا هستند، با چه تیم و مربی کار می‌کنند و عضو چه باشگاه بزرگی هستند و باید خیلی تلاش کنند تا در این شرایط بتوانند به تراکتورسازی کمک کنند.

مدافع باتجربه تراکتورسازی افزود: ان‌شاءا… بازیکنان جوان قدر این پیراهن که برای تک‌تک ما خیلی باارزش است را بدانند. قطعاً بازیکنان جوان خوب هستند و بازیکنان باتجربه خوبی هم حفظ شدند که می‌توانند به تراکتورسازی کمک کنند. شرایط خیلی سختی داریم و نمی‌توان هیچ قولی داد.

ایران پوریان در مورد کار با یحیی گل‌محمدی نیز گفت: آقای گل‌محمدی جزو مربیان ثابت‌شده است و تیم‌هایش فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند. امیدوارم همان‌طور که آقای گل محمدی همیشه باعث رشد بازیکنانش شده، در تراکتورسازی هم یک‌فصل موفق را با حمایت هواداران و بازیکنان، تجربه کند.

“جزو اولین نفراتی بودم که با تراکتورسازی تمدید کردم” ایران پوریان با بیان این جمله خاطرنشان کرد: من دوست ندارم زیاد در مورد حواشی موجود حرف بزنم اما جزو اولین نفراتی بودم که پس از پایان بازی‌ها با مسئولان باشگاه مذاکره کرده و قراردادم را تمدید کردم. فکر می‌کنم چون اهل بازارگرمی و مصاحبه نیستم، چنین حاشیه‌هایی به وجود می‌آید.

وی افزود: من ۴-۵ روز بعد از پایان بازی‌ها قراردادم را تمدید کردم و مشکلی هم با باشگاه تراکتورسازی ندارم. قبل هم گفته‌ام که اولویت اول و آخر من تراکتورسازی است. با توجه به اینکه شرایطم در فصل گذشته خوب بود، پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما به هیچ‌یک از آن‌ها فکر نکردم.

انتهای پیام/