(شرح آنلاین) - مدیرعامل باشگاه تیم ماشین سازی تبریز گفت: درحال حاضر به جرات می‌گویم تراکتور سازی پرتماشاگرترین تیم فوتبال جهان در بازی‌های خانگی است.

با نزدیک شدن به دربی تبریز بین تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی، موج جدیدی از هجمه‌ها علیه تراکتور و شخص زنوزی آغاز شده است بطوریکه برخی رسانه‌ها احتمال تبانی را مطرح کردند.

این هجمه‌ها زمانی به اوج رسید که مدیران هر دو تیم تصمیم به برگزاری این مسابقه در استادیوم یادگار امام گرفتند که این رسانه‌ها باز با تیترهایی مانند مذاکره «زنوزی با زنوزی» موضوع مالکیت دو تیم آذربایجان توسط زنوزی را مطرح کردند.

حسن آذرنیا، سرپرست تیم تراکتور در این خصوص گفت: این مسائل را برخی افراد خاص عنوان می‌کنند که از حرکت رو به جلوی تراکتور ترسیده‌اند.

وی ادامه داد: این درست است که مالک هر دو باشگاه یک نفر است، اما بهتر است ببینید که وزارت نفت در لیگ برتر چند تیم دارد یا وزارت ورزش چند تیم دارد.

آذرنیا افزود : دو تیم هم زیر نظر وزارت صنعت و معدن هستند.

موضوعی که دیروز به سرمقاله روزنامه خبر ورزشی کشیده شد و با تیتر « توجیه درست یک اشتباه بزرگ » به این مسئله پرداخته است.

این تمام ماجرا نبوده و هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین‌سازی در جواب این هجمه در خصوص انتقال بازی از بنیان دیزل به یادگار می‌گوید: «با توجه به اینکه در این فصل حتی نسبت به فصل گذشته هواداران زیادی در بازی‌های خانگی تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند شورای تامین استان با برگزاری دربی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل مخالفت کرده است واگرنه ما خودمان دوست داریم در ورزشگاه اختصاصی‌مان به مصاف تراکتور برویم ضمن اینکه وقتی علاقه‌مندان به ۲ تیم برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند مسئولان به دلیل گنجایش کم ورزشگاه نمی‌توانند مانع حضور آنها شوند. درحال حاضر به جرات می‌گویم تراکتور پرتماشاگرترین تیم فوتبال جهان در بازی‌های خانگی است. ضمن اینکه فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم به مسئولان ۲ باشگاه اعلام کرده که دربی تبریز باید در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شود.»

 

ر ع ۷۷/