پارس فوتبال ، (شرح آنلاین) - پس از تحقیقات اولیه و بررسی فیلمی که به طور واضح لحظه تعرض و حرکت ناپسند هوادار را علیه منشا به تصویر کشیده است کمیته اخلاق متقاعد شده که منشا در آن صحنه بی تقصیر بوده است !

پس از حواشی اخیر در شهر اهواز و رفتار زشت یک هوادار فوتبال که منجر به عصبانیت گادوین منشا و واکنش تند او نسبت به آن هوادار شده بود کمیته اخلاق بدون تشکیل جلسه و بدون اینکه فرصت دفاع به مهاجم استقلال بدهد اعلام کرد که این بازیکن تا اطلاع ثانوی اجازه همراهی استقلال را نخواهد داشت.

اما پس از تحقیقات اولیه و بررسی فیلمی که به طور واضح لحظه تعرض و حرکت ناپسند هوادار را علیه منشا به تصویر کشیده است کمیته اخلاق متقاعد شده که منشا‌ در آن صحنه بی تقصیر بوده و محرومیتی برای آن منظور نخواهد شد.

البته این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که ویدیوهای موجود از صحنه درگیری کاملا نشان می دهد که منشا بی تقصیر است.

در حال حاضر حکم قطعی منشا اعلام نشده است اما آنچه مشخص است با توجه به مدارک ارائه شده باشگاه ، محرومیت تاثیرگذار و طولانی در انتظار منشا نخواهد بود و بر اساس آنچه در این خبر به شما اعلام کردیم ، منشا یا بخشیده می شود و یا اینکه با محرومیتی کوتاه مدت ( در حدود دو جلسه ) مواجه خواهد شد !

 

ر ع ۷۷/