نود ، (شرح آنلاین) - با پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز و شکست پدیده مقابل ذوب‌آهن، سرخپوشان تبریز بالاتر از نماینده مشهد در جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تراکتور سازی ۲ – ۰ ماشین سازی

هفته بیست و یکم لیگ برتر با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.در اولین دیدار امروز در دربی تبریز، تراکتورسازی در ادامه فرم مطلوبش موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ماشین‌سازی را شکست دهد.این تیم در ۱۰ دیدار قبلی که در ورزشگاه یادگار امام برگزار کرده به ۹ پیروزی دست یافته است.گلهای تراکتورسازی توسط اشکان دژاگه و آنتونی استوکس به ثمر رسید.دژاگه در ۵ بازی اخیری که برای تراکتورسازی به میدان رفته ۳ گل به ثمر رسانده، آنتونی استوکس نیز با این گل ۱۰ گله شد و خود را به صدر جدول گل‌زنان و در کنار استنلی کی‌روش و علی علیپور رساند.

تراکتورسازی ماشین سازی

 

استقلال خوزستان ۰ – ۱ پیکان

در دومین دیدار امروز در اهواز پیکان و استقلال خوزستان با هم روبه رو شدند.دیدارهای دو تیم در این ۲ فصل کم گل بوده و حداکثر یک گل داشته که این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبود و این گل سهم پیکان بود.این بازی ششمین پیروزی حسین فرکی مقابل استقلال خوزستان است و این مربی در تاریخ لیگ برتر بیش از هر مربی دیگری موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شده است.

پیکان استقلال خوزستان

 

سایپا ۱ – ۰ فولاد خوزستان

در دیگر دیدار این هفته در ورزشگاه شهید دستگردی سایپا با غلبه بر فولاد بالاخره رنگ پیروزی را دید.سایپا پس از ۱۲ بازی به پیروزی رسید تا سومین شکست پیاپی فولاد خوزستان رقم خورد.فولاد حریف مورد علاقه سایپا در دیدارهای خانگی است و سایپا برای پنجمین فصل پیاپی موفق به شکست داده این تیم در خانه شد.

سایپا فولاد خوزستان

 

پدیده شهر خودرو ۰ – ۱ ذوب آهن

در آخرین دیدار امروز در مشهد تیم پدیده با گل دقایق پایانی امیر ارسلان مطهری مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا اولین پیروزی تنها تیمی که در نیم فصل دوم به پیروزی نرسیده بود ثبت شود.ذوب‌آهن پس از ۱۳ بازی طعم برد را چشید.علیرضا منصوریان که اولین پیروزی را با ذوب‌آهن تجربه کرد موفق به سومین برد پیاپی برابر یحیی گل محمدی شد.پدیده از روزهای خوب ابتدای فصل خود کاملاً فاصله گرفته و در ۴ دیدار اخیر تنها به یک پیروزی دست یافته است.
با نتایج بازیهای امروز، تراکتورسازی ۴۰ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت.پدیده با شکست در بازی امروز ۳۹ امتیازی باقی ماند و در صورت پیروزی سپاهان و استقلال در دیدارهای فردا به رده پنجم سقوط خواهد کرد.

پدیده ذوب آهن

 

ر ع ۷۷/