ورزش سه ، (شرح آنلاین) - لیورپول در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود، با درخشش فیرمینو و سانه به یک پیروزی ارزشمند خانگی برابر برنلی دست یافت.

لیورپول، تیم دوم لیگ برتر امروز میزبان برنلی رده هفدهمی بود. قرمزها می دانستند که در صورت هرگونه لغزش، فاصله با سیتی افزایش خواهد یافت و با توجه به پیروزی روز گذشته سیتیزن ها چاره ای جز کسب سه امتیاز خانگی نداشتند.

لیورپول که چند هفته پیش صدرنشین لیگ بود، حالا با یک بازی کمتر ۴ امتیاز کمتر از منچستر سیتی دارد و با هدف پیروزی برابر برنلی به میدان رفت.

لیورپول بازی را بهتر شروع کرد اما دقیقه ۶ دروازه خود را باز شده دید. روی کرنر عجیبی که ماتیپ به برنلی داد، وست وود پشت توپ قرار گرفت و آن را مستقیما وارد دروازه کرد. روی این گل البته خطای تارکوفسکی روی آلیسونف گلر لیورپول کاملا مشهود بود ولی داور در نهایت گل را مردود اعلام نکرد.

لیورپول برای جبران یکپارچه حمله شد و دقیقه ۱۳ روی شوت فیرمینو می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی توپ پس از برخورد به مدافع راهی کرنر شد. شش دقیقه بعد قرمزها به گل رسیدند.

نفوذ محمد صلاح از راست و پاس عرضی او به درون شش قدم با اشتباه مدافع و دروازه بان برنلی همراه شد و روبرتو فیرمینو به راحتی دروازه خالی را گشود.

لیورپول همچنان تیم برتر میدان بود و دقیقه  ۲۸ به گل دوم خود نیز رسید. روی تکل عالی لالانا، توپ درون محوطه جریمه به محمد صلاح رسید. تکل مدافع برنلی که قصد دور کردن توپ را داشت باعث شد تا سادیو مانه صاحب توپ شود و او هم با یک ضربه کات دار موفق شد هفتمین گلش در شش بازی اخیر را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۰ لیورپول روی شوت محمد صلاح می توانست فاصله را بیشتر کند اما توپ با اختلاف نه چندان زیادی راهی اوت شد. تلاش دو تیم در ادامه نتیجه ای نداشت و نیمه اول با برتری ۲-۱ لیورپول به اتمام رسید.

لیورپول نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و دقیقه ۵۱ توسط محمد صلاح تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما تکل به موقع تیلور اجازه نداد ستاره مصری پس از سه بازی به گل برسد.

قرمزها تیم برتر میدان بودند و دقیقه ۶۵ روی ضربه سر واینالدوم بار دیگر می توانستند گلزنی کنند اما توپ با اختلاف راهی اوت شد.

دو دقیقه بعد لیورپول به گل رسید. محمد صلاح روی یک فرصت طلبی با گلر برنلی تک به تک شد اما تکل مدافع برنلی توپ را زیر پای فیرمینو قرار داد و او هم دروازه خالی را باز کرد تا هم دبل کرده باشد و هم برتری تیمش را پررنگ تر کند.

دقیقه ۸۱، لیورپولی ها به هوای گل چهارم بلند شدند اما ارسال پاس عالی رو به جلو از آرنولد را سادیو مانه در دهانه دروازه از دست داد. مانه از چند قدمی توپ را به تیر زد.

صلاح در ادامه تلاش هایش برای گلزنی، در دقیقه ۸۷ با یک بغل پا می توانست لیورپول را به گل چهارم برساند ولی واکنش به موقع دروازه بان، توپ را راهی کرنر کرد.

 

بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود که برنلی به گل دوم خود رسید. گودموندسون روی اشتباه مدافعان لیورپول از درون شش قدم با یک ضربه پای چپ حساب کار را ۳-۲ کرد.

این پایان کار نبود و سادیو مانه دقیقه ۹۳ روی پاس عالی استوریج و در مصاف تک به تک با دریبل دروازه بان، دبل خود را تکمیل و لیورپول را به گل چهارمش رساند.

 

در نهایت بازی با همین نتیجه به اتمام رسید و قرمزها بار دیگر به یک امتیازی سیتی برگشتند.

لیورپول

 

ر ع ۷۷/