شرح آنلاین:ده‌ها حاکیست هواپیمایی آتا قصد دارد پروازهای خود از مبدا و به مقصد تبریز را طی ۱۵ روز آتی به حداقل برساند. علت این اقدام هنوز گفته نشده است. شرکت هواپیمایی آتا ۲۷ آذر ۱۳۸۷، به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور ایران در تبریز راه‌اندازی شد. این شرکت هواپیمایی روزانه حدود ۴۰۰۰ مسافر را […]

شرح آنلاین:ده‌ها حاکیست هواپیمایی آتا قصد دارد پروازهای خود از مبدا و به مقصد تبریز را طی ۱۵ روز آتی به حداقل برساند. علت این اقدام هنوز گفته نشده است.

شرکت هواپیمایی آتا ۲۷ آذر ۱۳۸۷، به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور ایران در تبریز راه‌اندازی شد.

این شرکت هواپیمایی روزانه حدود ۴۰۰۰ مسافر را در مسیرهای متعدد از مبدا و به مقصد تبریز جابجا می کند.

پیش تر مدیرعامل وقت هواپیمایی آتا گفته بود ۳۰۰ نفر از کادر ۸۰۰ نفری این شرکت در تبریز فعالیت می کنند که باید منتظر بود تا دید چه برخوردی با این افراد خواهد شد.

به نظر می رسد در آستانه رویداد مهم بین المللی تبریز ۲۰۱۸ که انتظار ارتقای زیرساخت های گردشگری می رود از دست دادن این ظرفیت بالفعل و اختصاصی آذربایجان شرقی آبروی گردشگری تبریز را زیر سئوال ببرد.

انتظار می رود مسئولان استانی اقدام موثری برای حل این موضوع به انجام برسانند.

درحالی که حدود شش ماه به آغاز رویداد تبریز ۲۰۱۸ مانده است،‌هفته گذشته معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیراث فرهنگی گفته بود “تبریز هنوز برای پایتختی گردشگری جهان اسلام آماده نیست”.

در آستانه رویداد تبریز ۲۰۱۸ نه تنها شاهد ارتقای زیرساخت ها نیستیم بلکه با کاهش پروازهای تنها هواپیمایی آذربایجان شرقی باید منتظر نزول آن نیز باشیم.

منبع ایسنا