فرانسوی ها و مسئولان برخی از کلانشهرهای کشور به دنبال طرح ها و ایده های یک ایده پرداز تبریزی در آستانه تبریز ۲۰۱۸ هستند. به گزارش پایگاه خبری نسل تدبیر، هنگامی که در نمایشگاه ایده و خلاقیت های برتر تبریز گشتی می زدیم، یکی از شرکت کنندگان بیشتر از سایرین نظر مخاطبان را به خود […]

فرانسوی ها و مسئولان برخی از کلانشهرهای کشور به دنبال طرح ها و ایده های یک ایده پرداز تبریزی در آستانه تبریز ۲۰۱۸ هستند.

به گزارش پایگاه خبری نسل تدبیر، هنگامی که در نمایشگاه ایده و خلاقیت های برتر تبریز گشتی می زدیم، یکی از شرکت کنندگان بیشتر از سایرین نظر مخاطبان را به خود و ایده هایش جلب می کرد.

فردی که در چند سال گذشته با عکس ها و طرح های متنوع خود توانسته نظر بسیاری از کارشناسان و منتقدان را به خود جلب کند.

کمال شایگان این بار با طرح و ایده ای جذاب و بی سابقه در جهان وارد میدان شده تا در فرصت یک ساله در سال ۲۰۱۸ بتوان تبریز را به جهان معرفی کرده و گردشگران بسیاری را به این کلانشهر بکشاند.

این طرح نه تنها زیبایی بصری شهر را به دنبال خواهد داشت بلکه موجب توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهر خواهد شد که این مهم، نیازمند حمایت جدی مسئولان استانی را دارد.

وی در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از تبلیغات، بهترین فرصت و راهکار برای توسعه گردشگری است، اظهار کرد: یکی از عوامل شهرت جهانی شهرهای مختلف، وجود هنرمندان، عکاسان و افراد خلاق است که وجه های فرهنگی و اجتماعی شهرها را با نگاه خلاقانه به معرض نمایش می گذارند.

کمال شایگان که ارائه دهنده طرح توسعه گردشگری و تبلیغات نرم در سطح جهان در قالب نقاشی دیجیتالی است، گفت: نقاشی از زیبایی بصری برخوردار بوده که با تبدیل ان به حالت صنعتی و بسته بندی و صادرات می توان به تبلیغات فرهنگی شهرهای پر ظرفیت همچون تبریز دست زد.

کمال شایگان همچنین با اشاره به پتانسیل های شهر تبریز، رخداد مهم تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای تبلیغات و فعالیت های هنری و دیجیتالی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح نظر معماران فرانسوی و برخی از مسئولان سایر کلانشهرهای کشور را به خود جلب کرده، تصریح کرد: مسئولان کلانشهر تبریز نیز نظر ویژه ای به این طرح دارند که امیدواریم از این طرح ها در تبریز ۲۰۱۸ استفاده شود چرا که برخی از شهرهای جهان خواستار اجرای چنین ایده هایی توسط بنده هستند که من نیز علاقه زیادی به اجرای آن در تبریز هستم.

کمال شایگان اهل شهر تبریز از دو سال پیش ایده طرح توسعه گردشگری و تبلیغات نرم در قالب نقاشی دیجیتال را زده و تلفیق نقاشی سنتی و دیجیتال را به معرض نمایش و محک گذاشته که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.

امیدواریم با اجرای این طرح در سطح کلانشهر تبریز گردشگران فراوانی به این شهر مراجعه کرده و همچنین چنین ایده پردازان خلاقی از شهر خارج نشده تا موجب رونق اقتصادی تبریز شود.