ورزش سه ، (شرح آنلاین) - آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید، در یک شب سرنوشت ساز دیگر مقابل کریستیانو رونالدو ناکام ماند.

ستاره ۲۷ ساله روخی بلانکوس در سالهای اخیر همیشه به نوعی به انتخاب کریستیانو رونالدو و البته لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنان جهان معترض بوده اما در مقابل این دو فوق ستاره در نبردهای رودررو حرفی برای گفتن نداشته و در بسیاری از دیدارهای تعیین کننده سالهای اخیر، رونالدو همیشه پیروز جدال با آنتوان گریزمان بوده است.

در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶، گریزمان مقابل رئال مادرید یک پنالتی از دست داد و در پایان حریف سفیدپوش در ضربات پنالتی و با ضربه سرنوشت ساز رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان شد.

مدتی بعد در فینال یورو ۲۰۱۶، فرانسه و پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بار نیز رونالدو و یارانش موفق به کسب عنوان قهرمانی اروپا شدند و گریزمان باز هم حرفی برای گفتن نداشت.

چند ماه بعد آنتوان گریزمان به رای گیری فیفا معترض بوده و خود را لایق دریافت جایزه مرد سال می دانست، اما رونالدو بالاتر از او صاحب عنوان بهترین بازیکن جهان شد.

رویارویی بعدی گریزمان و کریستیانو رونالدو نیز به ۲ فصل قبل در لیگ قهرمانان باز می گشت که عملکرد خیره کننده رونالدو و هت تریک وی در برنابئو باعث صعود رئال مادرید به مرحله بعد و در نهایت قهرمانی آنها در اروپا شد.

اما در بازی دیشب نیز اثری از گریزمان در میدان نبود و در آن سو رونالدو با درخشش فوق العاده خود یک تنه زمینه صعود بیانکونری را با هت تریکی فراموش نشدنی فراهم کرد تا یک بار دیگر گریزمان مقابل ستاره پرتغالی ناکام مانده و شاهد درخشش او در مستطیل سبز باشد.

گریزمن

رونالدو

 

ر ع ۷۷/