همدان ،مهر، (شرح آنلاین) - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آمادگی همدان برای خدمات رسانی به روزانه ۱۵ هزار گردشگر در نوروز ۹۸ خبر داد.

علی خاکسار  در خصوص ظرفیت پذیرش گردشگر نوروزی گفت: روزانه با احتساب آمار هتل‌ها، متل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافرها، مدارس و مهمانسرای ادارات به ۱۵ هزار نفر در استان همدان خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به رویدادهایی که امسال در استان برگزار شده، همدان مورد توجه قرار گرفته و از مقاصد گردشگری ایرانیان خواهد بود.

علی خاکسار گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۵۳ تخت هتلی در این استان برای اسکان مسافران فعال است که با احتساب کمپ‌های اقامتی، مهمانپذیرها و مراکز بوم گردی ۷۳۹ اتاق و سوئیت و ۲ هزار و ۳۳۹ تخت در استان همدان فعال می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان یادآور شد: دبیرخانه ستاد سفر نوروزی همدان امسال با ۱۱ کمیته در یادمان عین القضات مستقر خواهد بود.

وی اضافه کرد: مسافران نوروزی با مراجعه به این ستاد می‌توانند اطلاعات لازم را برای اسکان و اقامت دریافت کنند و از خدمات رسانی پرسنل استفاده نمایند.

 

پ ع ۷۲/