تبریز ، (شرح آنلاین) - دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده شهر خودرو با نتیجه ی یک بر صفر به سود تیم تبریزی به پایان رسید.

تیم تراکتورسازی تبریز با یک پیروزی ارزشمند مقابل پدیده شهر خودرو نشان داد هر تیمی را در تبریز میتواند از پای در بیاورد.

این در حالی است که پیش از این استقلال و سپاهان دو تیم مدعی و رقیب اصلی تراکتور در تبریز و ورزشگاه یادگار امام توسط تراکتوری ها به زانو درآمده بودند.

تراکتوری ها در این دیدار بازی خود را عالی آغاز کرده و در دقیقه ۲۱ با سانتر زیبای اشکان دژاگه از روی نقطه ی کرنر و هنرنمایی آنتونی استوکس روی ضربه ی سر به گل اول بازی رسیدند ؛ اما شرایط در ادامه متعادل دنبال شد و حمله های بازیکنان پدیده یکی پشت دیگری توسط مدافعان هوشیار تراکتور خنثی شد.

در نیمه ی دوم نیز بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی و کسب نتیجه برای تیم خود تلاش کردند که در این عمل ، یاران لیکنز موفق شده و توانستند تراکتور را به صدر جدول برسانند.

نکته ی قابل توجه این دیدار پاسخ محکم تراکتور نسبت به کسانی بود که شایعه ی تبانی را برای این تیم به راه انداخته بودند ؛ تراکتور با این برد نشان داد مدعی و غیر مدعی برایش فرقی نمیکند و هر تیمی در یادگار محکوم به باخت است.

هواداران تراکتور نیز با حضور و تشویق ویژه ی خود تا آخرین لحظات بازی به تیم محبوبشان نشاط و انرژی مضاعف دادند و یار دوازدهم برای تیمشان بودند.

حال تراکتور عیدی خودرا پیشاپیش به حساب هواداران واریز کرد و باید منتظر بماند در صورت لغزش تیم های مدعی دستور لنگر انداختن در صدر جدول برای این تیم صادر شود.

 

آنتونی استوکس تراکتورسازی

 

ر ع ۷۷/