مهر ، (شرح آنلاین) - مدیر رادیو «پیام» درباره رویکردهای تازه این شبکه رادیویی از راه‌اندازی بخش «خبر فوری» برای تبدیل شدن این رادیو به مرجع اطلاع‌رسانی خبر داد.

شهرام ملازاده مدیر رادیو «آوا» و رادیو «پیام»  درباره رویکردهای این دو شبکه در سال جدید بیان کرد: با دستور عبدالعلی علی‌عسکری رییس صداوسیما قرار شد که رادیو پیام به یک شبکه مرجع در میان شبکه‌های رادیویی تبدیل شود، همانطور که طبق خواسته رییس سازمان در تلویزیون شبکه خبر مرجع است.

وی ادامه داد: رادیو پیام هم قرار است به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی برای مردم شناخته شود و به همین دلیل ما جلساتی را شروع کرده‌ایم تا بتوانیم در سال آینده با این رویکرد حرکت کنیم. ما تلاش داریم تا بتوانیم در بخش‌های خبری از لحاظ سرعت و صحت خبر تغییرات گسترده‌ای دهیم.

مدیر رادیو پیام اظهار کرد: رسانه‌ها همیشه در حال تغییر هستند و ما نباید از این تغییر عقب باشیم. در این سیاستگذاری بخش خبر فوری را راه‌اندازی می‌کنیم که در آن به محض اینکه هر رویداد و یا اتفاق مهم خبری در عرصه سیاست، فرهنگ و اجتماع رخ بدهد، دیگر منتظر نمی‌شویم که از بخش‌های خبری به اطلاع مردم برسد و ما خودمان به اطلاع مردم می‌رسانیم.

مدیر رادیو «آوا» درباره رویکردهای این شبکه نیز تصریح کرد: در رادیو آوا موسیقی حرف اول را می‌زند و تصمیم گرفتیم در سال آینده موسیقی‌های خوب و تمیز پخش کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنین از خوانندگان دعوت می‌کنیم تا خودشان به برنامه‌های رادیویی بیایند و آثار خود را معرفی کنند. این بخش پیش از این هم بود ولی خوانندگان درجه یک چندان از آن استقبال نکرده بودند ولی رایزنی دوباره‌ای داشته‌ایم و خوانندگانی مثل مجید اخشابی و علیرضا افتخاری نیز از آن استقبال کرده‌اند.

ملازاده در پایان عنوان کرد: ما در هر فضای موسیقایی طرفداران بسیاری داریم و به همین دلیل بهترین موسیقی‌های سنتی و پاپ را برای علاقمندان پخش می‌کنیم.

 

منبع: مهر

 

س الف۸۱/