تبریز ، (شرح آنلاین) - با پایان سال ترکیب تیم منتخب سال 97 اعلام شد که در این میان پنج بازیکن از پرسپولیس ، سه بازیکن از استقلال و دو بازیکن از تراکتورسازی انتخاب شدند.

با پایان سال ۹۷ اعضای تحریریه سایت تیم منتخب لیگ برتر ، ترکیب این تیم را با حضور بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند ، اشکان دژاگه و حاج صفی در سالی که گذشت، انتخاب کردند.

اما این ترکیب مختص بازیکنان ایرانی بوده و خارجی ها جایی در ترکیب این تیم ندارند.

در این میان بازیکنانی انتخاب شدند که با عملکرد خوبشان باعث کسب امتیاز های حساس برای تیم خود شده و تا امروز پنج تیم پرسپولیس ، استقلال ، تراکتورسازی ، سپاهان و پدیده را توانسته اند در کورس قهرمانی نگه دارند.

در بین بازیکنانی که توسط کارشناسان اعلام شده اند نام های علیرضا بیرانوند ، سید جلال حسینی ، احمد نورالهی ، مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس ، روزبه چشمی ، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی از استقلال ، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه از تراکتورسازی و امین قاسمی نژاد دیده می شود.

 

ترکیب منتخب سال 97

 

نکته ی جالب توجه اما سپاهان که ضلع پنجم برای قهرمانی به شمار می رود بازیکنی در ترکیب تیم منتخب سال ۹۷ ندارد و برای تیمی که مدعی قهرمانی است همچین چیزی عجیب به نظر می رسد.

بدین ترتیب یازده ستاره از سال گذشته برای این تیم انتخاب شدند و باید دید در سال بعد نیز همین روند درخشان خود را میتوانند ادامه دهند یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

 

ر ع ۷۷/