تبریز ، (شرح آنلاین) - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی به پیشواز اولین رقابت فوتبالی خود در سال 98 می‌رود که اگرچه شکست باعث تنزول جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر نمی‌شود اما شاگردان لینکز در این بازی محکوم به پیروزی هستند.

بازیکنان تیم تراکتورسازی بعداز سپری شدن تعطیلات عید نوروز، امروز ساعت  ۷ عصر ( ۱۹ ) مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان می‌روند تا همچون دیگر بازی‌های لیگ با نمایشی جذاب و اخلاق‌مدارانه، قدرت خود را به رخ حریفان بکشند. شاگردان لینکز در آخرین رقابت خود در سال ۹۷ با نمایشی خیره کننده توانستند تیم مدعی پدیده را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و با اقتدار به پیشواز سال جدید بروند.

جدال دو تیم از قطب های مختلف جدول

تراکتور توانسته با درخشش بازیکنان خود در سال ۹۷ به ۴۳ امتیاز لیگ دست یابد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

در کارنامه عملکرد این تیم در هجدهیم دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران  ۱۲ برد، ۷ مساوی و ۳شکست وجود دارد که در جریان بازی‌های این دوره از لیگ، تراکتور سازی توانسته با ۳۳ گل زده و ۱۵ گل خورده ، آمار گل های خود را تا امروز این چنین به ثبت برساند.

در این دیدار حساس اگر تیم تبریزی بتواند حریف خوزستانی خود را در اهواز شکست دهد با کسب ۳ امتیاز شیرین تحت شرایطی می‌تواند صدر جدول را تحت سلطه بگیرد، این در شرایطی ممکن است که رقیبان قدرتمند این تیم بازی قدرتمندی را از خود به نمایش نگذارند.

تساوی در این بازی تراکتور را به جایگاه سوم می‌رساند که موقعیت مستحکمی برای این تیم سابقه‌دار تبریزی نخواهد بود.

اما اگر سرخپوشان تبریزی نتوانند در این بازی به پیروزی و یا تساوی برسند، کماکان در رده چهارم جدول باقی می‌مانند، ولیکن برای حفظ حاشیه امن خود با تیم پدیده و نزدیک شدن به قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی هستند.

تکرار تجربه شیرین برد پرگل در تبریز

تراکتورسازی تبریز در دور رفت این رقابت‌ها در تبریز، در طی بازی‌ جذاب و مهیج توانستند استقلال خوزستان را با ۶ گل متحمل شکستی سنگین کنند، درخشش آنتونی استوکس در این بازی همه چشم ها را خیره به خود کرده و موجب محبوبیت بیش ازپیش این بازیکن در بین پرشورها شد، ۴ گل ارزشمند این بازیکن موجب شد تراکتورسازی در این بازی با قاطعیت به پیروزی برسد.

بازیکنان تراکتورسازی می‌دانند در شرایطی که این تیم فقط بخاطر تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد پیروزی در این بازی و ثبت گل های بیشتر اهمیتی غیرقابل اجتناب در سرنوشت قهرمانی تراکتورسازی دارد، این درحالیست که عناصر این تیم در شرایط ایده‌آل بسر می‌برند و توانایی ثبت رکورد جدید در تایخ فوتبال ایران را دارند.

با بازگشت آنتونی استوکس، مسعود شجاعی به دلیل محرومیت تنها غایب تیم است که این شرایط امید هواداران را برای پیروزی در این بازی افزایش می‌دهد، این بازی از ساعت ۷ عصر روز شنبه با قضاوت امیر عرب براقی در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود.