تبریز ، (شرح آنلاین) - برد قاطع تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار سال 98 مقابل تیم اهوازی استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز.

تیم تراکتورسازی امروز در اولین بازی سال ۹۸ خود توانست استقلال خوزستان را در اهواز و خانه خودش با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

 

شرح گل ها :

یوکیا سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتور در دقیقه ۱۶ روی یک حرکت تیمی و هماهنگ بازیکنان تراکتور با پاس دقیق اشکان دژاگه در مقابل دروازه خالی صاحب توپ شد و توانست با ضربه بغل پای خود تراکتور را یک بر صفر جلو بیندازد.

در دقیقه ۴۳ بازی باز هم یوکیا سوگیتا از سمت چپ نفوذ کرده و در جناح مقابل دانیال اسماعیلی فر را صاحب توپ کرد و اسماعیلی فر نیز توانست با یک ضربه زیبا از زاویه بسته توپ را وارد دروازه کند.

در دقیقه ۶۴ اشکان دژاگه با پاس زیبای سید احمد موسوی با موقعیت تک به تک رو به رو شد تا این بازیکن با ضربه تمام کننده خود تراکتور را ۳ بر صفر پیش بیندازد.

 

نکات ویژه :

آنتونی استوکس ستاره تیم تراکتورسازی به دلیل تاخیر در پیوستنش به تمرینات تیم ابتدا بازی را از نیمکت دنبال کرد و در دقیقه ۸۳ بازی وارد میدان شد.

حضور تماشاگران تراکتوری در ورزشگاه غدیر اهواز از جمله نکات قابل تامل در این بازی بشمار می‌رفت که با تشویق های بی‌امان خود اثبات کردند لقب پرشورها شایسته این طرفداران است.

مصدومیت سوگیتا در واپسین دقایق بازی نیز از نکات ویژه این دیدار بود.

 

تعویض ها :

از تیم میزبان: سعید زارع و رامین داوودی (دقیقه ۴۶) و  فرید امیری و وحید خشتان (دقیقه ۸۰) یاران تعویضی تیم استقلال خوزستان بودند.

و از تیم مهمان: علیرضا تقی‌زاده و اکبر ایمانی (دقیقه ۸۲) ، آنتونی استوکس و ساسان انصاری (دقیقه ۸۳) و در واپسین دقایق بازی به دلیل مصدومیت سوگیتا ، احسان پهلوان و یوکیا سوگیتا (دقیقه ۸۸) یاران تعویضی سرخپوشان تبریزی بودند.

 

اخطارها :

میثم کریمی و ایوب کلانتری بازیکنان خاطی تیم استقلال خوزستان بودند که با کارت زرد جریمه شده و ایمان سلیمی به همراه اکبر ایمانی از جمله بازیکنان خاطی تیم تراکتورسازی تبریز بودند که کارت زرد دریافت کردند.

در این بازی هیچ بازیکنی کارت قرمز نگرفته است.

 

این بازی در عصر روز شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ با برد ۳ بر صفر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز به پایان رسید تا هواداران این تیم موفق تبریزی خود هرچه بیشتر به قهرمانی نزدیک ببینند.

باتوجه به نتیجه بدست آمده، نتایج بازی های فردا تاثیری در تغییر حایگاه سرخپوشان تبریزی در جدول نخواهد داشت.