شبکه سهند ، ( شرح آنلاین ) - مرتضی صفری از پخش سریال «روزهای بی‌قراری۲» تولید سیمای مرکز آذربایجان شرقی از هفدهم فروردین ماه 1398 خبر داد .

با پایان یافتن ساخت و اجرای موسیقی تیتراژ پایانی فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» تولید سیمای مرکز آذربایجان شرقی، این سریال ملودرام در کنداکتور پخش شبکه دوم سیما قرار گرفت و از هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۸ به طور مداوم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : با پایان یافتن ساخت و اجرای موسیقی تیتراژ پایانی فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» توسط سیدجلال‌الدین محمدیان، این سریال ملودرام در کنداکتور پخش شبکه دوم سیما قرار گرفت و از هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۸ به طور مداوم هر شب رأس ۲۱:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

مرتضی صفری افزود :  مجموعه تلویزیونی« روزهای بی قراری۲» با داستانی در امتداد فصل اول توسط کاظم معصومی کارگردانی و به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی تولید شده است.

بی قراری2

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه دکتر دارابی معاون امور استان های رسانه ملی ، آقای علیزاده معاون برنامه ریزی و نظارت و آقای فاطمی رییس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما در تولید هر چه بهتر این سریال ، خاطر نشان شد : این مجموعه در ادامه روزهای بی قراری که فصل اول آن پیش از این که از شبکه یک سیما پخش گردید ، تولید شده و بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم آن در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان دارد و ضمن پرداخت غیر مستقیم به رشد و توسعه کشور در چهل سال گذشته ، به معرفی ظرفیت های این دو استان در داشتن پتانسیل های تاریخی و گردشگری توجه شده است .

صفری تصریح کرد : سارا صوفیانی، افسانه بایگان ، حمیدرضا آذرنگ ، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم «روزهای بی قراری» به ایفای نقش پرداخته اند و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشکسوت استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی نیز در آن هنرنمایی کرده اند .

روزهای بی قراری2

در «روزهای بی قراری۲» ، سارا که از همسر سابقش جدا شده، در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند…

گفتنی است «روزهای بی قراری۲» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در معاونت سیمای مرکز آذربایجان شرقی به سفارش معاونت امور استان های رسانه ملی تولید شده و در آن علاوه بر حضور بازیگران ملی ، نزدیک به ۱۵۰ بازیگر بومی به ایفای نقش پرداخته اند. کار پیش تولید این سریال از تیر ماه شروع و پایان دی ماه آماده پخش گردید.  ۸۵ درصد لوکیشن های « روزهای بی قراری۲» در تبریز و ۱۵ درصد آن در شهر مشهد تصویربرداری شده و در آن تاریخچه فرش تبریز مرور شده است.    هر شب رأس ۲۱:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.