به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، شهردار تبریز به همراه تهران و شهرداران کلانشهرهای کشور در سه شنبه بدون خودرو با دوچرخه به دیدار معاون اول رئیس جمهور رفتند. امروز یکصدمین مجمع کلانشهرها به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد. پس از این نشست شهرداران کلانشهرها به همراه پیروزحناچی شهردار تهران سوار بر دوچرخه […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، شهردار تبریز به همراه تهران و شهرداران کلانشهرهای کشور در سه شنبه بدون خودرو با دوچرخه به دیدار معاون اول رئیس جمهور رفتند.
امروز یکصدمین مجمع کلانشهرها به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد. پس از این نشست شهرداران کلانشهرها به همراه پیروزحناچی شهردار تهران سوار بر دوچرخه راهی میدان مشق شدند و پس از بازدید از این مکان و سردر باغ ملی، برای دیدار با معاون اول رئیس جمهور تا پاستور رکاب زدند.

امروز در دوازدهمین سه‌شنبه بدون خودرو، ۱۴ شهردار کلانشهرهای ایران در تهران پا به رکاب شدند تا پیوستن رسمی تمامی شهرداران کلانشهرها به کمپین مردمی سه شنبه های بدون خودرو را اعلام کنند.

شهردار تبریز در چند هفته گذشته با اعلام پیوستن رسمی خود به این کمپین مردمی، سه شنبه ها با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و دوچرخه برای تردد و حضور در محل کار خود استفاده کرده است.