شهردار منتخب تبریز با قدردانی از انتخاب شورای اسلامی شهر گفت: خدا را شاکرم که این سرمایه گرانبها، از رهگذر اعتماد اعضای محترم شورا نصیب اینجانب شده است. به گزارش شرح آنلاین، ایرج شهین‌باهر در نخستین گفتگوی خود پس از انتخاب به عنوان شهردار تبریز اظهار داشت: در جلسات ارائه برنامه خود که با اعضای […]

شهردار منتخب تبریز با قدردانی از انتخاب شورای اسلامی شهر گفت: خدا را شاکرم که این سرمایه گرانبها، از رهگذر اعتماد اعضای محترم شورا نصیب اینجانب شده است.

به گزارش شرح آنلاین، ایرج شهین‌باهر در نخستین گفتگوی خود پس از انتخاب به عنوان شهردار تبریز اظهار داشت: در جلسات ارائه برنامه خود که با اعضای محترم شورا داشته‌ایم؛ سعی کردم نیازها، مشکلات، راهکارها و فرصت‌های توسعه شهر را تبیین کنم، خدا را شاکرم که مجموعه مباحث ارائه‌شده، با اعتماد اعضای محترم مواجه شده‌است.

وی با قدردانی از سایر نامزدهای تصدی شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: مجموعه مباحثی که در ماه‌های اخیر توسط کاندیداهای متخصص و توانمند عنوان شد، حامل تجارب ارزشمند اجرایی و پژوهشی است و قطعاً در برنامه‌های آینده راهگشا خواهد بود.

شهردار منتخب تبریز همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه اظهار داشت: پیگیری خبرنگاران و فعالان مجازی، در این خصوص، از مسئولیت‌پذیری اصحاب رسانه حکایت دارد؛ قدردان این مزیت ارزنده هستم و امیدواریم این سرمایه فرهنگی، زمینه‌ساز همکاری‌های آتی باشد.

وی با اشاره به پیشینه اجرایی خود اظهار داشت: با توجه به این‌که در هر دو حوزه اجرایی و نظارتی، به عنوان شهردار و عضو شورا حضور داشته‌ام، عمیقاً معتقدم که با حمایت شورای محترم، می‌توان به دستاوردهای مهم در آینده‌‌ای نه‌چندان‌دور رسید.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در کنار مشکلات و نیازهای مختلف، باید باور داشته‌ باشیم که شهرمان دارای فرصت‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های کم‌نظیر است؛ این ظرفیت‌ها، با مشارکت و همراهی متخصصان و کارشناسان امر، قطعاً افق‌های روشنی را در توسعه و آبادانی شهرمان ترسیم خواهد کرد.