مهر ، (شرح آنلاین) - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: صادقانه بگویم خیلی وضعمان خوب نیست.

ایرج عرب درباره شرایط پرسپولیس و اینکه آیا این باشگاه بحران مالی دارد یا خیر، گفت: تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارد ولی صادقانه بگویم وضعمان خیلی خوب نیست. سعی می‌کنیم مصاحبه‌هایمان جنبه مثبت داشته باشد. درآمدها ثابت و هزینه‌ها متغیر است. هم در بحث ریالی و هم ارزی دچار نوسان قیمت هستیم.

وی افزود: وقتی به امارات رفتیم بازی با الاهلی ۱۰ برابر برای ما هزینه داشت. باید یک عدد کوچک پیش بینی می‌کردیم ولی با افتادن بازی در یک کشور دیگر هزینه‌ها ۱۰ برابر شد. این هزینه‌ها را باید از جای دیگری تأمین کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: سعی می‌کنیم هزینه‌ها را مدیریت کنیم. خیلی هم صرفه جویی کردیم و البته نگذاشتیم برای تیم مشکلی ایجاد شود. برای بازی با الاهلی هم بهترین شرایط را فراهم کردیم. این ظاهر موضوع است. در باطن هم ما داریم سختی‌هایی را تحمل می‌کنیم. مشکلات همه جا هست. ما درآمد ثابتی از اسپانسر داریم ولی هزینه ریالی و ارزی متغیر است.

عرب درباره حضور برانکو در تیم ملی گفت: همیشه گفته ایم که این موضوع مطرح نبوده است. هیچ چیز رسمی نه دیده ایم و نه شنیده ایم. در باشگاه پرسپولیس این موضوع مطرح نیست. در فدراسیون هم چیزی مطرح نشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه یادآور شد: موضوع امید عالیشاه درون خانوادگی بود. اگر برانکو این موضوع را در باشگاه مطرح کند آنرا بررسی می‌کنیم. فعلاً کهعالیشاه تمرین می‌کند و مشکلی نیست.

عرب در پایان با اشاره به دیدار پرسپولیس با سایپا و حساسیت بازی‌های آینده گفت: رقابت در لیگ نزدیک است. تیم‌ها باید حواسشان جمع باشد که اشتباه نکنند. هم کادر فنی و هم بازیکنان به این موضوع واقف هستند و تذکرات لازم داده شده است تا مشکلی ایجاد نشود.

این درحالیست که پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ برتر بازی های حساسی پیش‌رو دارد و بازی با تراکتورسازی نوعی فینال زودرس برای هر دو تیم بشمار می‌رود، برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر ۹۷-۹۸ خواهد بود.

 

منبع: مهر

الف خ ۷۲ /