ایلام، ( شرح آنلاین ) - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط دولت آمریکا ، مردمی بودن سپاه است ، چرا که سپاه از دل مردم به وجود آمده است و با تمام توان خود به مردم خدمت رسانی خواهد کرد که نمونه ی آن را در خدمت رسانی به سیل زدگان مشاهده می کنیم .

سرهنگ جمال شاکرمی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ایلام با بیان این مطلب ابراز داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام حربه ها وارد میدان شده اند تا بلکه به خیال خودشان نظام را ساقط کنند اما در مقابل ، بسیجیان و پاسدارانی که چه در دوره جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ با تمام توان در میدان حضور فعالانه دارند و به دشمن اجازه نخواهند داد که کوچکترین حرکت را علیه انقلاب اسلامی انجام دهند.

وی افزود: امروز تمام آزادیخواهان جهان در تمام نقاط ، روش ، هدف و سیره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده اند و می دانند که سپاه یاور مظلومان است و اگر به موفقیتی دست پیدا کرده اند آن را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ شاکرمی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ، برگرفته از نهضت خونین امام حسین (ع) است و سپاه ، با تمام توان خود از این انقلاب و نهضت دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که دشمنان ارزش ها ی نظام و انقلاب را مخدوش کنند چرا که سپاه برگرفته از عاشورا است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین در ادامه گفت: پاسداران ما در همان روزای اول که لباس سبز بر تن کردند با تمام توان متعهد شدند که از نظام و انقلاب دفاع کنند و هیچگاه کم فروشی نکردند و خالصانه به نظام خدمت کرده اند و به همین خاطر ، وجود سپاه خاری در چشم دشمنان است.

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی ، ما به خوبی دشمنانمان را شناخته ایم و با تمام سختی های مسیر دست و پنجه نرم کرده ایم و این شناخت و آمادگی ، تمام استراتژی دشمنان را در خاورمیانه و سایر نقاط جهان بهم زده است.

وی اضافه کرد: امروز آمریکایی ها به ذلت و خواری  افتاده اند و حضور جوانان انقلابی در میدان های نبرد و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوانان ، آنها را ترسانده است و به همین دلیل توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده اند.

سرهنگ شاکرمی در پایان گفت: امروز ۸۰ میلیون ایرانی اعلام کردند که عضو سپاه پاسداران هستند و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا ، وحدت و برادری و حمایت همه جانبه از سپاه را به ارمغان آورد.