(شرح آنلاین)- کنسرت پازل بند در هتل لاله پارک (کایا) تبریز برگزار شد.

این گروه با شروع فعالیت رسمی خود با نام پازل بند در سال ۱۳۹۰ با پخش آهنگ های مختلف در سبک پاپ طرفدارنی برای خود به دست آورده است.

این گروه با اجراهای صحنه ای خود توانست نام خود را در میان مردم جا بیندازد و طرفداران زیادی را جذب کند.

پازل بند در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم خود را منتشر کرده‌است و در تابستان ۱۳۹۶ موفق به اجرای کنسرت شده‌است.

اولین آهنگ مستقل آن‌ها با صدای علی رهبری اول اسفند ۱۳۹۰ منتشر شد که «هم نفس» نام داشت. در ادامه «بارونای نم نم» و «نگم برات» دو قطعه پازل بند بود که سکوی پرش آن‌ها شد و توانستند از لحاظ آمار و ارقام دانلود و بازدید، جهش چشمگیری داشته باشند و این کارها در میان مخاطبانشان هم به خوبی شنیده شد. اما اتفاق جالب برای پازل بند همصدایی با یک خواننده دیگر بود که تقریباً فضای ایرانی در صدایش داشت. «حمید هیراد» هنرمند دیگر شرکت آوازی نو است که همصدایی او پازل بند در قطعه «بیتاب» و فضای شاد آن کار توجه‌ها را به خود جلب کرد. همکاری موفق آن‌ها در قطعه «دلارام» و «معشوقه» هم ادامه پیدا کرد.

در شهریور ماه ۱۳۹۷ اتفاقی جالب طرفداران این گروه محبوب را شگفت زده کرد؛ آرین بهاری که تا قبل از انتشار آهنگ صاف و ساده تنظیم‌کننده و آهنگساز این گروه بود حالا در کنار علی رهبری آهنگ می‌خواند. این آهنگ به‌طور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفت و همچون آهنگ مغرور و عاشق گروه پازل از برترین‌های آن ماه شد.

تا کنون دو آلبوم و بیش از ۳۰ تک‌آهنگ به صورت رسمی از این گروه منتشر شده‌است.