مهر ، (شرح آنلاین) - بدون نگاه به گذشته نمی‌توان مسیر آینده را ترسیم کرد؛ به همین خاطر شرکت ها در آغاز سال نو غالباً نیم نگاهی به فعالیت‌های سال پیش خود می‌اندازند.

این نگاه باعث می‌شود که شرکت ها بهتر ببینید چه مسیری را طی کرده و تا مقصد چه فاصله‌ای باقی مانده است.

طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، این شرکت در سالی که گذشت به رشد صد درصدی رسید و در حال حاضر در بیش از ۹۰ شهر ایران خدمت‌رسانی می‌کند. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در میانه ۴ سالگی خود توانست به رکوردهای جالبی دست یابد و از نظر تعداد کاربران به ۲۴ میلیون کاربر مسافر و ۱.۵ میلیون کاربر راننده برسد. با ما همراه باشید تا آمارهایی از فعالیت این سامانه هوشمند حمل‌ونقل در سال گذشته بخوانید.

 

با اسنپ ۹ بار از زمین تا کره ماه رفته‌ایم

مردم سرزمین‌مان در سال گذشته مسافتی به اندازه ۹ بار از زمین تا کره ماه را اسنپ گرفته‌اند! کیلومترهایی که در جای‌جای سرزمین پهناور ایران طی شد و خاطره‌ای خوش از آنها در ذهنمان باقی ماند. با وجود اینکه اسنپ در بیش از ۹۰ شهر ایران مشغول به فعالیت است اما همچنان مردم پایتخت در استفاده از این سامانه هوشمند حمل‌ونقل صدر نشین هستند.

راننده‌ای که ۶ مرتبه مرزهای ایران را طی کرده

پرسفرترین کاربر راننده اسنپ بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ سفر را در سال گذشته انجام داده است. کاربر راننده‌ای که بیشترین مسافت را رفته، در سفر با اسنپ به اندازه ۶ بار سفر به دور مرزهای زمینی و آبی ایران را گشته است.

چهارشنبه‌های پرسفر در اسنپ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چهارشنبه محبوب‌ترین روز هفته در بین کاربران اسنپ است زیرا در این روز مردم بیشتر از این سامانه استفاده می‌کنند. همچنین فصل زمستان از نظر درآمدی برای کاربران راننده اسنپ بهترین فصل سال بوده است. میانگین امتیاز کل رانندگان ناوگان اسنپ برابر با ۴.۸ است که نشاندهنده این است که با وجود مشکلاتی که گاهی رخ داده اما کاربران به طور کلی از این سامانه رضایت خوبی دارند. همچنین میانگین زمان انتظار برای گرفتن اسنپ در کل شهرها حدوداً ۴۰ ثانیه است.

 

منبع: مهر 

الف خ ۷۲ /