فارس ، (شرح آنلاین) - شهردار قشم گفت: حالت آماده‌باش کارکنان شهرداری قشم تا رفع کامل مشکل معابر بحران‌خیز پس از اتمام بارندگی‌ها نیز ادامه دارد.

احمد رحیمی‌هلری عصر امروز در قشم ، اظهار داشت: بنابر نیازهای احصاء شده طی بازدید از سطح شهر، حالت آماده باش کارکنان شهرداری تمدید شد.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری تا رفع کامل مشکل معابر بحران‌خیز در حالت آماده باش خواهند بود، افزود: رسیدگی به مشکلات شهر را از وظایف خود می‌دانیم و تمام تلاشمان را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

شهردار قشم تصریح کرد: پس از اتمام بارندگی و خروج سامانه بارشی، با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم اقدامات لازم در راستای رفع مشکل معابر بحران‌خیز و خیابان‌هایی که از نظر آبگرفتگی برای شهروندان ایجاد مشکل کرده‌اند انجام می‌شود.

رحیمی‌هلری اضافه کرد: پیش از بارندگی نیز بخش عمده‌ای از مشکلات و عوامل آب گرفتگی از قبیل مسدود بودن برخی مجاری و کانال‌های هدایت آب باران در نشستی با کارشناسان خدمات شهری سازمان منطقه آزاد مورد بررسی و لایروبی قرار گرفت که خسارت وارده به شهر را به حداقل رساند.

وی ادامه داد: مجموع خسارت‌های احتمالی وارده به شهر قشم پس از خروج سامانه بارشی طی نشستی مشترک با سازمان منطقه آزاد بررسی و در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

 

منبع: فارس

الف خ ۷۲ /