فارس،( شرح آنلاین ) - نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء عراق وارد روستای «بریچه» از توابع «کوت عبدالله» شدند و بسته‌های حمایتی و اقلام غذایی مورد نیاز را بین مردم توزیع کردند.

نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در ادامه کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ایران، دیروز دوشنبه با هدف ارائه خدمات به مناطق کمتر رسیدگی‌شده، به دو شهرستان دیگر در اطراف اهواز اعزام شدند.

مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران  گزارش داد که کاروان اعزامی نُجَباء پس از کسب اطلاع از وضعیت مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده در بازدید از فرمانداری کارون، به روستای «بریچه» از توابع «کوت عبدالله» در این شهرستان رسید و بسته‌های حمایتی و اقلام غذایی مورد نیاز را بین مردم توزیع کرد.

یک گروه دیگر از نیروهای داوطلب نُجَباء، کمک‌های انسان‌دوستانه این جنبش را به وسیله قایق به روستای «عماشیه یک» واقع در دهستان عنافچه رساندند و در جریان نابسامانی‌های این منطقه پس از سیلاب‌های اخیر قرار گرفتند.

این در حالی است که وضعیت بغرنج این منطقه و دسترسی دشوار گروه‌های جهادی به آن، عماشیه یک را در شرایط دشواری قرار داده و به همین دلیل نیز نُجَباء کمک‌رسانی به آن را در دستور کار قرار داد.

از همین رو، مردم این منطقه به گرمی از نیروهای عراقی استقبال کرده و مراتب تشکر و قدردانی خود را به مسئولان این جنبش اعلام کردند.

همچنین در دیدار «نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی و معاون دبیرکل نُجَباء با «منوچهر ورناصری» فرماندار شهرستان باوی، دو طرف به بحث و گفت‌وگو درباره شرایط مناطق سیل‌زده این شهرستان و بررسی میزان خسارت‌های وارده به روستاهای واقع در حومه باوی پرداختند.

شایان ذکر است که فرمانداران باوی و کارون با توجه به هجمه‌ رسانه‌‌های غربی و دست‌نشاندگان آن‌ها در جهت تخریب وجهه جبهه مقاومت، به نیابت از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران از اقدام جنبش نجباء در راستای اتحاد دو ملت تقدیر به عمل آوردند.

رف۶۱/