نیاز به جستجوی کار یا یافتن نیروی کار مورد نیاز یکی از ضرورت های اقتصادی هر فردی است که برای ارتقای سطح معیشتی یا بهبود فضای کسب و کار خود در تلاش و تکاپوست.

پایگاه خبری شرح آنلاین با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجوز در زمینه های اقتصادی و اجتماعی، خود را موظف به پاسخگو بودن در برابر نیازهای مخاطبان خویش می داند. از این رو بر اساس ایده پردازی اتاق فکر این پایگاه خبری گامی در راستای اطلاع رسانی بهتر در زمینه آگهی های شغلی برداشته شد و نتیجه آن تولد بخش “شرح استخدام” بود.

بسیاری از جوانان کشورمان با مشکل جستجوی شغل مواجهند اما واقعیت این است که هیچ جوانی بدون استعداد و اراده نیست و گاه نیافتن زمینه های شغلی مورد علاقه باعث بیکار ماندن آنها می شود.

به عنوان مثال جوانی که در زمینه آهنگسازی فعال است در یک شهر کوچک امکان فعالیت گسترده و درآمدزایی نخواهد داشت اما یافت پل های ارتباطی با همکارانی که در زمینه تخصصی او دچار مشکل هستند می تواند راهی برای ایجاد اشتغال و سوق دادن وی به سمت شغل مورد علاقه اش باشد.

بسیاری از فارغ التحصیلان دارای تحصیلات عالی دانشگاهی با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند اما انجام امور مربوط به تدریس در بخش دروس تخصصی از طرق مختلف نظیر آموزش حضوری یا آموزش مجازی می تواند مشکل آنها را در زمینه جستجوی شغل رفع کند که البته به این موارد می توانانجام پروژه های تحقیقاتی و نوشتن مقالات تخصصی را نیز اضافه کرد.

بسیاری از خانواده ها علاقمندند تا فرزندان دانش آموز آنها از سنین پایین محیط کار را تجربه کرده و آماده ورود به بازار کار شوند اما امنیت محیط کار از جنبه های مختلف برای آنها بسیار حیاتی است. نوجوانان امروز سرشان در فضای وب گرم است و جالب اینکه اگر بتوانند این استعداد خود را در زمینه شبکه های مجازی بازاریابی کنند قطعا افراد زیادی هستند که نیازمند خدمات آنها هستند و این می تواند به عنوان یک شغل پاره وقت به محلی برای درآمد مکفی برای آنها تامین شود.

تولید محتوا برای سایت های اینترنتی یا افزایش اعضای گروه ها و پیج ها در فضای مجازی از جمله کارهای دیگری هستند که با روزانه یکی دو ساعت صرف وقت می تواند برای نوجوانان به منبع مناسب درآمدزایی تبدیل شود.

از سوی دیگر کارفرمایان زیادی هستند که به دنبال افرادی خاص با توانمندی های خاص می گردند. به عنوان مثال شرکتی که به دنبال یک مترجم زبان ترکی استانبولی یا ایتالیایی یا عربی است تا مکاتبات و مذاکرات آنها را با طرف های تجاری هدایت و به نتیجه برساند.

فرد یا افراد زیادی هستند که به دنبال شخصی خوش ذوق در زمینه طراحی وب می باشند و هزینه های سنگین ارایه شده از سوی شرکت های بنام نیز توان مالی آنها را زیر سوال می برد.

شرح استخدام با فراهم کردن چنین فضایی امکان به رسیدن استعدادها و تخصص ها به دست نیازمندان را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند.

به این مثال ها بانوان علاقمند به فعالیت های اقتصادی را هم اضافه کنید که به فرض دارای استعداد خیاطی هستند اما سراغ مشاغل خانگی می گردند و به تبع آن نیز تولید کنندگان پوشاک زیادی هستند که در جستجوی بانوان علاقمند به کار خانگی هستند.

شرح استخدام می تواند این پل ارتباطی را بین طرفین ایجاد و به خواسته متقضیان پاسخگو باشد. هزینه عضویت در این بخش بسیار ناچیز و مدت زمان در انتظار نیز بسیار اندک است. چرا که بر خلاف آژانس های کاریابی که به دنبال یافتن افراد خاص برای مشاغل می باشند شرح استخدام می تواند همه نوع تخصص را به همه نوع متقاضی معرفی و فرصت های کسب و کار را بهبود دهد.

شرح استخدام عضویت اعضای تازه وارد به این سایت را تا پایان اردیبهشت ماه رایگان اعلام کرده و همه علاقمندان می توانند با ثبت نام در این بخش از سایت، از خدمات آن بهره مند شوند.

بخش دیگر خدمات شرح استخدام مربوط به آگهی های کار فوری است که با هزینه اندک در سراسر کشور از طریق همین پایگاه خبری و بخش استخدام آن با کمترین هزینه اطلاع رسانی خواهد شد.

جویندگان نیروی کار در هر استانی از کشور می توانند تنها با پرداخت هزینه ۳۰۰ هزار تومان برای یک ماه بنر آگهی خود را در پایگاه خبری و بخش شرح استخدام به نمایش گذاشته و در سریع ترین زمان نیروی کار مورد نیاز خود را استخدام کنند.

دارندگان حرفه و تخصص نیز می توانند با هزینه ۲۰۰هزار تومانی بنر خدمات خود را در این وب سایت درج و به مدت یک ماه تبلیغ داشته باشند.

بدیهی است برای تبلیغ شش ماهه هزینه یک ماه و برای تبلیغ یک ساله هزینه دو ماه به عنوان تخفیف در نظر گرفته می شود.

پس با این شرایط بهتر است فرصت را از دست نداده و به جمع مشتریان ” شرح استخدام” کشور بپیوندید.

 

برای ورود به سایت شرح استخدام کلیک نمایید