سهند،( شرح آنلاین ) - استیضاح شهردار سهند رای نیاورده و همچنان سکان شهرداری در دستان عباداله نظامی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، جلسه شورای اسلامی شهر سهند به منظور بررسی ماندن یا رفتن شهردار برگزار و عملکرد عباداله نظامی زیره ذره بین برده شد و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر سوالات خود از شهردار جوان و توانمند و باتجربه مطرح کرده و خواستار پاسخگویی شهردار شدند.

شهردار سهند نیز در پاسخ به سوالات استیضاح کننده به دفاع از عملکرد خود پرداخته و پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در مدتی که وی شهردار سهند بود را تشریح کرد و گفت: با وجود همه مشکلات مالی و اقتصادی و تورم توانسته ایم به تعهدات مالی شهرداری عمل کرده و ضمن پرداخت به موقع حقوق کارکنان و حتی برخی بدهی های سنوات گذشته؛ دو پروژه نیمه تمام که سالها بلاتکلیف مانده بودند را هم تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

این گزارش می افزاید: عباداله نظامی شهردار سهند به کلیه سوالات مطرح شده در کمال آرامش و با مستندات و مدارک و مطابق قانون پاسخ گفته و از حمایتها و همفکری تک تک اعضای شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرده و از تلاشهای کارکنان شهرداری هم تجلیل نمود.

در پایان این پرسش و پاسخ ها و جوابهای متقن نظامی شهردار سهند و رای گیری از اعضای شورای شهر، شهردار سهند مجددا با رای اعتماد اکثریت شورای اسلامی همچنان در سمت شهرداری ماندنی شد.

قابل ذکر است که حدود دو ماه بود؛ تعدادی از اعضای شورای شهر خواستار پاسخگویی در خصوص برخی موارد و سوالات مطروحه ازشهردار بودند که با سوالات شهردار سرانجام با کسب رای اعتماد مجدد شهردار توانست باجلب اعتماد اکثر اعضای شورای اسلامی شهر سهند به این موضوع فیصله داده و همچنان به عنوان شهردار سهند موقعیت خود را تثبیت نماید.