تبریز- ایرنا – استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آثار و برکات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف در داخل و خارج کشور گفت: امروز سپاه مظهر اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی است. به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایرنا ، مجید خدابخش روز شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا افزود: لشکر […]

تبریز- ایرنا – استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آثار و برکات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف در داخل و خارج کشور گفت: امروز سپاه مظهر اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایرنا ، مجید خدابخش روز شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا افزود: لشکر عاشورا همیشه در اذهان و قلوب مردم آذربایجان یادآور ایثار، عشق، تبعیت از حضرت امام خمینی (ره)، تامین کنندگان امنیت، ایجاد کنندگان استقلال و حافظان تمامیت ارضی کشور و نوامیس مردم است.
وی ادامه داد: لشکر عاشورا همیشه باعث آرامش خاطر و تامین کننده اطمینان قلبی برای مردم آذربایجان می باشد.
خدابخش اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگزاران دولت افتخار داریم در کنار نیروهای مسلح و سایر قوا زیر سایه رهبری داهیانه، مدبرانه، شجاعاته و مقتدرانه مقام معظم رهبری خدمت کنیم.
وی افزود: اصلی ترین و مهم ترین ثمره و نتیجه انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا استقرار نظام ولایی است و افتخار ما این است که زیر پرچم ولایت خالصانه تلاش کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: همه تلاش ها در راستای اقتدار نظام و جلب رضایت مردم است که باعث مستحکم تر شدن پایه های نظام اسلامی است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: خوشبختانه همه نیروهای مسلح در بخش نظامی، دفاعی و تجهیزاتی حاشیه ای امن برای ایران اسلامی ایجاد کرده اند و در بخش اقتصادی نیز باید تلاش کنیم.
خدابخش با اشاره به موضوع افزایش جمعیت، توطئه های استکبار جهانی و موضوع تحریم ها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده، اظهار کرد: باید با یک حرکت جمعی، وحدت و تعامل در جهت تحقق منویات رهبری و همچنین برنامه های دولت قدم برداریم.
وی افزود: اولویت کار ما حمایت از سرمایه گذار و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، افزایش تولید و اشتغال و ایجاد شغل برای جوانان است.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ایجاد فرهنگ کار، گفت: با توجه به اینکه استخدام های دولتی محدود است باید فرهنگی ایجاد شود که جوانان بپذیرند که با سرمایه گذاری و فعالیت در بخش خصوصی امکان ساختن کشور فراهم خواهد بود.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سابقه طولانی در اشتغال جوانان و سرمایه گذاری در بخش خصوصی دارد، گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار صادرات غیر نفتی در این استان صورت گرفته که ظرفیت بسیار خوبی است.