اولین و تنها کانتکت سنتر بین المللی کشوربا مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان با سامانه خدمات ویژه شهروندی “خوش” در تبریز راه اندازی شد. به گزارش شرح انلاین به نقل از نصر، سرویس خدمات ویژه شهروندی “خوش” در برگیرنده کلیه سرویس های مرتبط با […]

 

اولین و تنها کانتکت سنتر بین المللی کشوربا مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان با سامانه خدمات ویژه شهروندی “خوش” در تبریز راه اندازی شد.

به گزارش شرح انلاین به نقل از نصر، سرویس خدمات ویژه شهروندی “خوش” در برگیرنده کلیه سرویس های مرتبط با نیازهای شهروندی با استفاده از شماره تلفن “۱۹۳” می باشد. به این صورت که هر شهروند می تواند با تماس تلفنی سه رقمی ۱۹۳ و یا از طریق اپلیکیشن خوش خدمات پست فیزیکی , الکترونیکی , مالی و کلیه خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی متعلق به بخش های دولتی , عمومی و خصوصی کشور را دریافت کند.

این سامانه که بزرگترین سامانه مکانیزه کشور در تبریز است، می تواند به عنوان انقلابی در نوع ارتباط‌ گیری دیده شود که مانند یک پل ارتباطی بین درخواست کنندگان خدمت و تامین کنندگان نقش بازی خواهد کرد و و دسترسی آسان در کوتاهترین زمان ممکن را برای همگان فراهم می‌سازد و تضمین‌کننده کیفیت خدمات است.

“خوش” با هدف ارائه خدمات بصورت اصولی و سیستمی برای شهروندان با تعقیب تحولات انجام شده در داخل کشور و همچنین در سطح بین المللی در زمینه خدمات الکترونیک شهروندی ، سرمایه گذاری خود را بصورت هدفمند با نگرش توسعه محور و رو به رشد در این صنعت انجام داده است.

سامانه مذکور که محل پشتیبانی آن در تبریز آغاز به کار کرده است هم اکنون پاسخگوی نیازهای شهروندان در حوزه خدماتی شرکت خودرو سایپا، پست و امور مالیاتی می باشد و درخواست کنندگان خدمت تنها با تماس با مراکز کال سنتر می توانند نیاز خود را برطرف کنند، همپنین خدمات “خوش” با مجوزهای کسب شده از سازمان و ارگان های اجرایی مربوطه و تصویب ارزیابی این طرح ملی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در نظر دارد با رویکرد یکپارچه سازی خدمات در حوزه های مختلف خدمات ساختمانی، تأسیساتی، نظافتی، خدمات اداری نیابتی (بانکی، دفاتر پیشخوان، بیمه، خدمات ارتباطی) خدمات پزشکی همچون ویزیت پزشک در منازل، اعزام پرستار، وصل سرم و تزریقات، خدمات ورزشی اوقات فراغت و تورهای گردشگری، خدمات آموزشی و خدمات تعمیراتی، تعمیر لوازم خانگی، کامپیوتر و موبایل و… سرویس های خود را گسترش دهد.

خدمات این سامانه که ۷ روز هفته بصورت ۲۴ ساعت در روزهای تعطیل و کاری در خدمت شهروندان خواهد بود، به محض تماس درخواست کنندگان خدمت وارد عمل می شود و درخواست کننده برای بهره مندی از خدمات بایستی با عضویت و ثبت نام در سامانه خوش و دریافت کد اشتراکی، درخواست بصورت تیکت در سیستم ثبت و برای پیگیری که این کد بصورت ایمیل یا SMS و همچنین در کارتابل شخصی به مشتریان خوش اطلاع رسانی می شود.

در مرکز عملیات ,کار بر اساس فرآیندهای تعریف شده طبق برنامه زمانبندی توافق شده و SLA مخصوص هر خدمت , بر روی تیکت انجام می شود و مشتریان خوش می توانند روند انجام عملیات بر روی تیکت خود را از کارتابل شخصی تعقیب نمایند.