شهردار منتخب تبریز گفت: امیدواریم با همکاری اداره‌کل اوقاف، پارک زیبای طوبی را در خدمت استفاده مناسب شهروندان قرار دهیم.   به گزارش شرح آنلاین،ایرج شهین‌باهر در جریان بازدید نماینده ولی‌فقیه از نابسامانی‌های اخیر پارک طوبی، اظهار داشت: پارک طوبی، سال‌ها پیش، با همت شهرداری تبریز احیا شده و پس از بحث‌های مربوط به مالکیت […]

شهردار منتخب تبریز گفت: امیدواریم با همکاری اداره‌کل اوقاف، پارک زیبای طوبی را در خدمت استفاده مناسب شهروندان قرار دهیم.

 

به گزارش شرح آنلاین،ایرج شهین‌باهر در جریان بازدید نماینده ولی‌فقیه از نابسامانی‌های اخیر پارک طوبی، اظهار داشت: پارک طوبی، سال‌ها پیش، با همت شهرداری تبریز احیا شده و پس از بحث‌های مربوط به مالکیت پارک، با رای مرجع قضایی، در خدمت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که مطابق رای قانونی، شهرداری تبریز از سال ۹۲، تنها عهده‌دار فضای‌سبز پارک بوده‌است، گفت: متاسفانه بخش‌هایی از پارک، وضعیت نامطلوبی یافته و همین امر موجب شده با تاکیدات حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، سامان‌دهی پارک در دستور کار شهرداری تبریز قرار بگیرد.

شهردار منتخب تبریز ادامه داد: مصمم هستیم با هماهنگی اداره‌کل اوقاف، در آستانه رویداد گردشگری ۲۰۱۸، این پارک را سامان‌‌ داده و در خدمت استفاده مطلوب شهروندان قرار دهیم.

وی با اشاره به این‌که پارک طوبی، آرامگاه مشاهیر مهمی از قبیل باقرخان، آیت‌الله شهیدی، مرحوم حاج‌رضا طوبی و استاد نخجوانی است، افزود: بخش‌های جنبی و کاربردهای متنوع پارک طوبی، باید به تناسب جایگاه فاخر پارک، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که این امر نیازمند همکاری مجموعه اوقاف استان است.

شهین‌باهر تاکید کرد: اهداف مهم تبریز ۲۰۱۸، با اختیارات محدود شهرداری، نمی‌تواند به ثمر برسد و از این رو، همکاری و نقش‌آفرینی عموم دستگاه‌های اجرایی ضروری است.